Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ødelagte iPhone 5

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons:)

Jeg tabte den bare.

TTW&C:
Selvom det undre mig, som andre ogsaa har vaeret inde paa, hvordan du har smadret den siden garantien ikke daekker?

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har tjekket det hele

TTW&C:
Er du sikker paa det ikke daekker? Min 4s fik jeg ny skaerm i efter jeg tabte den??

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

TTW&C:
Det er vel ikke unaturligt at koebe noget man ikke har raad til at faa repareret? Daekker garantien ikke ens B&O radio/tv etc. er det da ikke alle der lige har raad til at faa det repareret, tror der er mange der er vilde med dyre gadgets som Apple, B&O etc. der ikke er millionaer

Hej Kim,

Jeg kan godt forstå det, hvis det var et nyt B&O tv, ny dyr bil etc. Men jeg kan ikke forstå det, når det er en iPhone. Man kan få det lavet for ca. 1000 kr. (hvis det er fronten), og hvis man kender nogen, ville de kunne gøre det for det halve.

Jeg kan godt se, nogen mennesker sidder hårdt i det, men det er bare min holdning.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle har ikke råd til at få den repareret, selvom de har købt den - nogle bruger en stor del af deres penge på den.

Jeg forstår dog ikke, hvorfor i al verden folk skulle donere penge til det. Men held og lykke :-)

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke kun skærmen desværre. 

Det andet lyder lidt halvulovligt :S

Simon Mark Nielsen:
Jeg kan godt forstå det, hvis det var et nyt B&O tv, ny dyr bil etc. Men jeg kan ikke forstå det, når det er en iPhone. Man kan få det lavet for ca. 1000 kr. (hvis det er fronten), og hvis man kender nogen, ville de kunne gøre det for det halve.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja

Masterinseo:
Ser ud til at de nye iPhones er rigtigt holdbare, ligesom alle andre Apple produkter Cool

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Bare for at være flinke, hvis de havde lidt penge tilovers til en fattig studerende kan få repareret sin Iphone

Christian Bundgaard:
Jeg forstår dog ikke, hvorfor i al verden folk skulle donere penge til det. Men held og lykke :-)

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

men hvis vi går tilbage til emnet. var der så nogen der kender til et firma, der leverer den ydelse?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

mads mårtensen:
Bare for at være flinke, hvis de havde lidt penge tilovers til en fattig studerende kan få repareret sin Iphone

Jeg bliver sgu helt rørt, når jeg hører under hvilke kår I fattige studerende skal klare jeg igennem tilværelsen. Jeg mener når der ikke er råd til at få repareret sin spritnye iPhone 5, så må lovgiverne sgu da kunne se at der er noget der ikke hænger sammen.

Jeg talte i dag med en af mine venner der arbejder for et stort transportselskab. De har en hel del rumænske chauffører der arbejder om natten, og  studerer om dagen. Sådan klarer de sig igennem studietiden. Hvis din indsamling glipper, kunne det måske også være en mulighed for dig?

Det var bare et forslag. Du skal i hvert fald vide at vi er mange der føler med dig og den svære situation du er i. Men du kan trøste dig med at den elendighed du må modstå, trods alt er begrænset til du er færdig med dit studie.

- Be strong -

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

mads mårtensen:

Bare for at være flinke, hvis de havde lidt penge tilovers til en fattig studerende kan få repareret sin Iphone

Christian Bundgaard:
Jeg forstår dog ikke, hvorfor i al verden folk skulle donere penge til det. Men held og lykke :-)

Jøsses få dig dog et arbejde knægt, i stedet for at prøve at nasse på andre!.

Hvis du ikke har råd til at få den repareret, må du jo smide den i skuffen og bruge en gammel telefon indtil du har penge til at få den repareret. 

Hvis du var så fattig som du prøver at få det til at lyde som, burde du jo slet ikke at have råd til at købe telefonen i første omgang.

Så få lettet rø..! og få et arbejde som alle andre mennesker, istedet for at forsøge at nasse på folk.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)