Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ødelagte iPhone 5

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :) super sødt af dig at støtte mig!

igang:

Jeg bliver sgu helt rørt, når jeg hører under hvilke kår I fattige studerende skal klare jeg igennem tilværelsen. Jeg mener når der ikke er råd til at få repareret sin spritnye iPhone 5, så må lovgiverne sgu da kunne se at der er noget der ikke hænger sammen.

Jeg talte i dag med en af mine venner der arbejder for et stort transportselskab. De har en hel del rumænske chauffører der arbejder om natten, og  studerer om dagen. Sådan klarer de sig igennem studietiden. Hvis din indsamling glipper, kunne det måske også være en mulighed for dig?

Det var bare et forslag. Du skal i hvert fald vide at vi er mange der føler med dig og den svære situation du er i. Men du kan trøste dig med at den elendighed du må modstå, trods alt er begrænset til du er færdig med dit studie.

- Be strong -

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et arbejde, men jeg har stadig ikke råd. Nej jeg burde nok ikke have købt den i første omgang!

Mark Jensen:
Jøsses få dig dog et arbejde knægt, i stedet for at prøve at nasse på andre!.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Come on! Trådstarter spørger om hjælp til at starte en online donation. Hvis folk vil donere til ham, er det dem frit for.

Det kunne iøvrigt være en fed feature på en webshop. Brugeren klikker på varen, hvor der er mulighed for at starte en indsamling, hvor vennerne kan bidrage til produktet. Eventen bliver automatisk delt til venner på diverse sociale medier, hvor de der har lyst betaler en del af prisen. Donationen løber i f.eks. 7 dage, hvorefter brugeren betaler det resterende beløb, hvis ikke donationen dækker det hele.

Efterfølgende ryger der automatisk en takkemail ud til de som har doneret:

Betina vil gerne takke dig for hendes nye mobil!

Du kan selv bestille en iPhone 5 magen til her...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

mads mårtensen:
Tak for det :) super sødt af dig at støtte mig!

Det manglede da bare :o)

Nu vil jeg gøre noget jeg normalt ikke bryder mig om, men jeg synes det kan retfærdiggøres her. Nemlig at linke til et af mine egne produkter.

Hvis det nu skulle ende med at den er så medtaget at den ikke kan repareres, og du derfor får dig en ny, vil jeg anbefale at kigge på en forsikring til din iPhone 5: http://www.my-phoneshop.dk/mobil-tilbehor/apple/iphone-5/forsikring.html Det kan hurtigt vise sig at være penge der er godt givet ud.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er møg ærgerligt når man taber sin iPhone, for den går i stykker hver gang (for mit vedkommende).

...og jeg orker ikke at sende den til reparation mere. Mener nok at den billigste butik for reparation af iPhones ligger inde ved nørrebro.

En måde du kan få den ombyttet, er ved at sige, at du har problemer med signalet og  at den tit går ud når du snakker i telefon.

Du kan evt. søge lidt rundt på google og se på nogle metoder der.

Jeg tror nemlig ikke lige du kan skaffe 1000 kr. fra flinke mennesker som har penge til overs.

 

Held og lykke med det :)

 

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar :)

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svar :)

Nicolaj Thomasen:
Come on! Trådstarter spørger om hjælp til at starte en online donation. Hvis folk vil donere til ham, er det dem frit for.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumps up til Nicolaj...

Jeg griner da også lidt af indsamlingen, men so what. Jeg syntes der er lidt for meget "belæring" over tråden, 3 siders debat, ikke en eneste kommer med et forslag til hvor telefonen kan laves. 

Har i øvrigt set priser fra 1400,- til 3000,-

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke fortsætte den ret nedladende tone der har været i tråden ind til videre. 

Vil dog sig, at det var ret nemt at finde 20+ sider der kunne afhjælpe dig blot ved at søge på google, tog mig cirka 5 sek at finde siderne ved søgningen:"Online donations"

http://www.gofundme.com

Denne er et bud, men som sagt er der en masse andre muligheder også. Men ærligt tror jeg ikke du skal regne med at få en masse kapital på denne måde :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvorfor får sådan en tråd lov til at leve, når mange andre bliver lukket?

"PM sendt" er da ligeså informativt, som en studerende som tigger online, fordi en dyr gadget er gået i stykker... Hvad med at låne af dine forældre?

Men sorry mine donations penge går til fattige folk og børn, som mangler mad og lignende, da jeg vurdere, at de har mere brug for hjælp...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)