Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trappevask

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt pudsigt at et rengøringsfirma søger nogle andre til trappevask... :). I min andelsboligforening (27 opgange, 3 etager, ugentlig trappevask) bruger vi Team Racoon. Vi skiftede til dem for 2 år siden da de gav det bedste indtryk af kvalitet/pris ud af de 3 firmaer vi fik tilbud fra.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne i ikke bruge et andet sted at diskutere økosæbe, hvorfor skal i bruge denne tråd

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Men når du siger : " sådan noget hopper vi ikke på her ", beskylder du mig dybest set for at snyde folk, i al offentlighed. Hvordan du selv har det med det, og hvis andre gjorde det med dig, må du selv erkende. Men det gør mig ked af det, og fordrer ikke en udbytterig debat.

Hej Jimi,

Jeg har på ingen måde indikeret, at du snyder folk - dette er dit eget udsagn. Dog beklager jeg dybt, hvis jeg har givet dig den opfattelse. 

Jeg må dog sige, at min mening er den, at du markedsfører dig på et koncept, hvor folk uden spørgsmålstegn blot anfægter, at økologi er lig med lav miljøbelastning og alt er godt. Og her er jeg uenig. At være miljørigtig og økologisk er et koncept, som ikke kun kræver den rigtige sæbe. Du brugte blot din økologiske sæbe som stærk salgsargument for en rengøringsydelse og det var det jeg fandt morsom.

Jeg er ligeglad med sæben, bare min trapper er rené og det er et ansvarligt selskab der har gjort det - sådan ville jeg tænke, hvis jeg var kunde. (Men vi er naturligvis alle forskellige - og respekt for det) Ligeledes har jeg ikke, ej heller efter en simpel googlesøgning, hørt om økologisk rengøringmiddel. 

Men lad os stoppe diskutionen og gøre som Benny siger. Big Smile 

Jeg ønsker blot held og lykke i din forretning. 

Rigtig god aften.  

 

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Mange tak for jeres hurtige svar og gode tilbud. Jeg har fundet dem jeg skal bruge.
(Jesper Møller) Jeg synes du skal tjekke op omkring branchen og produkterne før du kommer med dine kommentar.
Desuden er dette debat ikke for kritik eller andre form for kommentar.
Beklager at fortælle dig at du ikke er så meget indenfor din egen branche.
I må hav en rigtig god weekend derude.

Med venlig hilsen
Green Clean ApS

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Green Clean Erhvervsrengøring ApS:
Jeg synes du skal tjekke op omkring branchen og produkterne før du kommer med dine kommentar.

Jeg skal med skal med stor beklagelse undskylde, at jeg med provokerende og usaglig fremtoning har indblandet mig i et område i branchen, hvor jeg ganske rigtigt ikke har den fornødne kompentence. Jeg er blot en "bonderøv" som til tider har lidt svært ved at forstå økologiens frelse - da den i mange tilfælde er yderst overdrevet. Dette skal dog ikke gå ud over "specifikke emner" - slet ikke usagligt - og jeg beklager, at jeg i denne tråd har bidraget negativt. 

Det var ikke min mening at støde nogen - særligt ikke Jimi - der gør et stort og flot stykke arbejde her på siden! Yes Jeg beklager. 

Til sidst vil jeg ønske Green Clean held og lykke med trappevaskopgaven. 

God weekend til jer alle! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej at arbejde på underentreprise/regning er helt normalt når man starter op.

Mig selv tog det da et års tid før jeg havde nok "egne kunder" til mine udgifter.

I dag vil jeg bare være ganske påpasselig med hvem jeg hyrer, da der desværre starter en masse useriøse "firmaer" op for blot at være her en ganske kort tid.

I længden vil SKAT dog gerne se at man får sine egne kunder, så det ikke er et skjult lønmodtagerforhold!

BH

Lars

hardworker:

Lidt pudsigt at et rengøringsfirma søger nogle andre til trappevask... :). I min andelsboligforening (27 opgange, 3 etager, ugentlig trappevask) bruger vi Team Racoon. Vi skiftede til dem for 2 år siden da de gav det bedste indtryk af kvalitet/pris ud af de 3 firmaer vi fik tilbud fra.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du så var en bonderøv - så skulle der nu også være plads til dig her;) Det mener jeg nu ikke du er. Og lige det punkt hvor du taler om overdrivelse, kan du da nemt have ret: Greenwashing er et meget udbredt fænomen som naturligvis skal bekæmpes, ikke kun indenfor rengøringsfaget, men overalt!

Jeg vil lige gå i weekendstemning og så begå et lille indlæg i næste uge omkring emnet!

BH og god weekend til alle!!!

JesperMoeller:
Jeg skal med skal med stor beklagelse undskylde, at jeg med provokerende og usaglig fremtoning har indblandet mig i et område i branchen, hvor jeg ganske rigtigt ikke har den fornødne kompentence. Jeg er blot en "bonderøv" som til tider har lidt svært ved at forstå økologiens frelse - da den i mange tilfælde er yderst overdrevet. Dette skal dog ikke gå ud over "specifikke emner" - slet ikke usagligt - og jeg beklager, at jeg i denne tråd har bidraget negativt. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen
Sun-way kan du forklar mig hvodan kan det betalse 120 kr ...
Jeg har læste at det minimum løn i dk er ca 107kr i timen + feriepenge 12,5% så bliver det ca 120 kr til medarbejde... Så ???????

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ihab,

Tror ddet er pr. Opgang og ikke timepris.
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Fra  N.M Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er dygtigt ihab, men læs ordenlig hvad jeg skriver så vil du måske forstå bedre.
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)