Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics (not provided)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg bruger Google Analytics på alle min sider, og jeg er utroligt glad for at sidde og analyserer det data jeg har indsamlet.

Jeg er dog træt af at når jeg kigger på de keywords som folk har skrevet i google, at så står det "(not prodived)".

Efter lidt søgning på nettet har jeg fundet ud af det er hver gang folk er logget ind på deres google konto, så er deres søgninger private.

Mit spørgsmål er: Kan det lade sig gøre at få informationen alligevel, da det er en stor del af min data der går til spile ved at folk er logget ind? Og hvis man kan hvordan gør i så?

Mvh

Jonas Hansen

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med!

Har tænkt det samme meget længe :D 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke få søgeordene, da de ikke overføres. Der overføres dog din placering på det søgeord du ikke ved hvad var (variablen cd). Og ja, det er frygteligt irriterende.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at koble den synlige data sammen med destinations sider for "not provided" og se om du kan udlede noget af det :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)