Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic eller Billys Billing?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er i opstartsfasen af en webshop og har indtil nu brugt e-conomic, hvilket jeg har været fint tilfreds med.

Nu læser jeg så flere steder gode anmeldelser af Billys Billing, samt at det er simplere/billigere. Billigere kan jeg godt lide,
og da jeg ikke er revisor-/regnskabsuddannet, så er simplere også en fordel... Stick out tongue

Min webshop er ikke oppe at køre endnu, så jeg ved ikke, hvor godt de 2 systemer integreres, så der automatisk bogføres
salg samt sendes fakturaer osv.

Jeg vil skulle importere varer fra Thailand, - så jeg vil skulle kunne bogføre bl.a. importmoms (har vist tidligere været et problem i Billys?).

Nå, - det var en lang indledning til et kort spørgsmål?

Hvem er bedst?
- og er Billys overhovedet billigst, hvis man skal betale både for selve adgangen, - samt ekstra for API/integrering?

Mvh
Chris

Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er personligt helt vild med e-conomic - og har den holdning at kan du spare 50-100 kr. i måneden på Billys så skal det jo holdes op imod at Billys efter min mening er gabende langsom når det kommer til lidt specielle posteringer.. Jeg ved heller ikke om der kan laves integrationer i Billy's?

 

Jeg kan se du er fra Fredericia - jeg kender i øvrigt en kollega i Kolding der er superbruger i e-conomic. Det kan være du skulle holde et lille møde med ham - og høre om han har nogle indspark. Send mig evt. en PB.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

+ 1 stemme på e-conomic (:

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige skiftet fra e-conomic til Billys Billing, og er meget positiv overasket over Billys Billing. Lækkert og simpelt design. Dog sender jeg kun faktureringer i det jeg ikke har noget varelager, så ved ikke om e-conomic er teknisk bedre.

Det skal dog siges at jeg bestemt ikke var utilfreds med e-conomic de har en fantastisk service, og et velfungerende system. Rent økonomisk kunne det bare ikke svare sig for mig med henblik på den simple service jeg har brug for.

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart anbefale e-conomic, da der bruger en stor del resourcer på at videruvikle og forbedre det. Er et effektivt og gennemprøvet system. Priserne er heller ikke store store så det skulle vælte ens budget. Min sidste regning fra dem der dækkede et kvartal, lød på 765 kr. Ink. Moms, da jeg har billag indscanning med i mit abonnement, hvilket er en god pris, og slet ikke høj.

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan også anbefale e-conomic. Fordelen er at du med e-conomic kan tilkøbe integrationsløsninger som kan tilpasses det behov som du får når din virksomhed voksen.

Vi udvikler mange integrationsløsninger eksempelvis LeverandørService som er træk af betalinger via Nets.

Du kan få en prøvelicens her:

http://www.itnvision.dk/integrationsloesninger/bliv-e-conomic-bruger

og du kan læse om vores integrationsløsninger her:

http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger

Ellers er du meget velkommen til at ringe til mig på 2811 4220.

Held og lykke med dit valg.

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)