Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste host service af hjemmesider

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

OK gutter,

Nu har jeg så oprettet min ene side hos UnoEuro, men jeg har flere sider jeg skal adminstrere.

Så var der bare lige den lille detalje jeg havde overset, "Tilknyttet domæne 8,05 EUR"! Kommer jo til at koste kassen at hoste alle mine sider gennem UnoEuro!

Der står på meebox's hjemmeside at der kan man adminstrere 10 domains pr. account - er der nogen der ved om kan adminstere sin domains hos meebox uden det koster extra? (8,05 euro løber hurtigt op!)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:

OK gutter,

Nu har jeg så oprettet min ene side hos UnoEuro, men jeg har flere sider jeg skal adminstrere.

Så var der bare lige den lille detalje jeg havde overset, "Tilknyttet domæne 8,05 EUR"! Kommer jo til at koste kassen at hoste alle mine sider gennem UnoEuro!

Der står på meebox's hjemmeside at der kan man adminstrere 10 domains pr. account - er der nogen der ved om kan adminstere sin domains hos meebox uden det koster extra? (8,05 euro løber hurtigt op!)

Det koster ikke ekstra per domain , der kan dog kun være 10 domæner per konto , så skal du købe en konto mere evt kan købes en konto lidt dyrere hos dem  , der kan være flere domæne hos

dog kan være ubegrænset domæner ved deres virtuel server hos http://www.unoeuro.com/products-vps.php men den koster også lidt mere så det kunne også være den billigste løsning and på hvor mange domæner du har ?

http://www.unoeuro.com/ de plejer at være til at forhandle med så måske kan du bare tilkøbe den anden løsning som er lidt dyrere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
.. deres virtuel server hos http://www.unoeuro.com/products-vps.php ....

Kunne være jeg skulle til at investere lidt i en VPS, havde jeg faktisk ikke lige overvejet.
Hvis det ikke bliver VPS, så flytter jeg i hvert fald til meebox.

Tak for dine svar Mikael! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:

Mikael christiansen:
.. deres virtuel server hos http://www.unoeuro.com/products-vps.php ....

Kunne være jeg skulle til at investere lidt i en VPS, havde jeg faktisk ikke lige overvejet.
Hvis det ikke bliver VPS, så flytter jeg i hvert fald til meebox.

Tak for dine svar Mikael! :)

jeg ved ikke hvor mange domæner du har . men vis har 1000 domæner er det nok ikke smart ligge på en server og samme ejer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvor mange domæner du har . men vis har 1000 domæner er det nok ikke smart ligge på en server og samme ejer

Det har jeg slet ikke, vi snakker ~10 men der kommer flere og flere efter hånden.
Gider tog ikke betale 60 kr. pr. domain jeg skal sætte op. Det løber sq hurtigt op.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvor mange domæner du har . men vis har 1000 domæner er det nok ikke smart ligge på en server og samme ejer

Det har jeg slet ikke, vi snakker ~10 men der kommer flere og flere efter hånden.
Gider tog ikke betale 60 kr. pr. domain jeg skal sætte op. Det løber sq hurtigt op.

Hvis det ender ud i noget VPS eller noget, kan du altid kontakte os, vi kan sikkert finde ud af noget!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:
Så var der bare lige den lille detalje jeg havde overset, "Tilknyttet domæne 8,05 EUR"! Kommer jo til at koste kassen at hoste alle mine sider gennem UnoEuro!
Det er korrekt en DNS Service koster penge at oprette.. Men det er heldigvis gratis at flytte .dk domæner. Jeg har over 20 domæner liggende på ét webhotel Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg mener er det et gangs gebyr disse her 8,05 eur  ved oprettelse ekstra  domæner hos http://www.unoeuro.com , det er ikke  en udgift næste år igen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:
Så var der bare lige den lille detalje jeg havde overset, "Tilknyttet domæne 8,05 EUR"! Kommer jo til at koste kassen at hoste alle mine sider gennem UnoEuro!

Hej Jonas,

Prislisten hos UnoEuro er lidt "spøjst" skruet sammen og kan være lidt svær at gennemskue.

Det skulle fungere således:

1) Hvis du i forvejen har et webhotel hos UnoEuro og du har et domæne du i forvejen (l)ejer, er det gratis at flytte til UnoEuro. Sakset fra deres hjemmeside:

---
Dine .dk domæner 100% GRATIS!
Bestil en DNS Service med samtidig flytning af .dk domæne, absolut gratis.
---

Så skal du altså *ikke* betale for en DNS service til domænet

2) Hvis du har et webhotel hos UnoEuro og tilkøber et ekstra domæne skal du betale 6,90 Euro (for et .dk domæne) + 8,05 Euro for DNS service. Dvs. ialt 14,95 Euro (ca. kr. 111,-) for oprettelse af nyt .dk domæne. Betalingen for DNS-service er et engangsgebyr, så du kan vel med lidt god vilje betragte det som et oprettelsesgebyr.

Der kan altså godt være lidt penge at spare ved at købe domæner et andet sted, hvor de evt. er billigere og så flytte dem til UnoEuro gratis.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:
Der kan altså godt være lidt penge at spare ved at købe domæner et andet sted, hvor de evt. er billigere og så flytte dem til UnoEuro gratis.
Netop, jeg køber også mine .dk domæner ved 45kroner.dk eller Webhosting.dk

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)