Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan lave en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

er der nogen herinde der kan lave en webshop?

kh, ann

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ann.

Hvad søger du mere præcist ? Jeg vil gerne hjælpe dig videre med en fantastisk webshop og snakke om dine muligheder, men her kan du se en af vores gode webshops pakker.

Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet.

Få dig en færdig webshop, alt er betalt på 1 gang, du er ikke bundet af mdl. gebyrer der ender med du betaler overpris for din webshop.

Hos os betaler du 1 gang og aldrig mere.

Vi kan levere lige præcis det du ønsker og lidt til.

Vores webshop++ pakke til kun 8.998 ,- indeholder:

Unikt logo

- Unikt design efter dine ønsker

- 3 design udkast at vælge imellem

Lagerstyring

SEO optimeret webshop

- Frit valg af CMS system

Vi er eksperter i Prestashop - Magento - Joomla - Wordpress

Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang

650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords

Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro

.... Og meget mere :)

Se vores priser og tag også et kig på vores webshop pakke til kun 7.998,- Se referencer og hjemmesidepakker her

Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  faktiskpraktisk.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Jeg har valgt en hostedshop løsning. Det kan være en god ide at starte op med en sådan, for at se hvordan det kommer til at gå. Så kan man altid senere få lavet en unik side.  Det komner selvfølgelig an på hvad du skal sælge. Skal du sælge dyrt designertøj, vil jeg anbefale dig at få lavet noget unikt.  

Du kan se min hostede løsning fra Ultimate Web her: www.faktiskpraktisk.dk

Jeg har den dyreste pakke, som de udbyder. De sælger 3 forskellige løsninger til 3 forsk priser.

Jeg sælger praktiske ting, der letter hverdagen for mænd, kvinder og børn. Både til hjemmet og på farten. Der er også et bredt udvalg af rejseartikler.  

Vær opmærksom på, at jeg er igang med SEO, så den er ikke optimeret endnu :-)

God fornøjelse med opstarten. Hilsner Mette

 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ann,


93? :) ung lille iværksætter? Fedt...! :)


- Du er dog sprunget et par trin over synes jeg? :) hvad vil du gerne sælge "du behøver ikke at svare på denne". Hvad skal din webshop kunne? Har du specifikke ønsker som vi skal være OBS på? :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der rigtig mange der kan og gerne vil! Beskriv gerne lidt om hvad det er du skal sælge og hvad du forventer af shoppen, så er det meget nemmere at hjælpe dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Vi er et full service e-handelsbureau, vi hjælper med alt fra at få dig og din virksomhed rigtig i gang og hjælper med at få etableret virksomheden på den rette platform ift. din strategi og forretningsplan, samt hvordan du sikre dig at få gang i salget fra dag 1. Det har vi hjulpet over 200 virksomheder med, som er alt fra den lille nyopstartede iværksætter til super brands.

Du er mere end velkommen til at komme forbi på en kop kaffe og få en snak om dit projekt, og se om der er et match. Vi giver gerne et uforpligtende vurdering af din forretningsplan og hvad der skal til for at få succes i dit marked.

Hilsen Henning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)