Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætterfilm - bare for hyggens og inspirationens skyld

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ideen med denne tråd er, du kan poste dine gode ideer til iværksætterfilm. Hvad har givet dig inspiration?

Den oplaget er naturligvis: The Social Network - måske endda lidt for oplagt, det er dog stadig en rigtig god film.

Ellers er mine bud:

Flash of Genius som jeg absolut vil anbefale. Baseret på en virkelig historie - absolut en af mine yndlingsfilm.

Og ikke mindst:

Tucker: The Man and His dream - igen baseret på en virkelig historie.

Det er begge film der efter min mening bare skal ses. Byd gerne ind med flere :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for filmidéer. Jeg tror faktisk ikke, at jeg har set de to sidste, du nævner.

Jeg kan godt lide Pirates of Silicon Valley om Apple og Microsoft. Den er ikke super godt produceret, da det bare er en TV film, men jeg har stadigvæk set den virkelig mange gange.

Jeg kan også godt lide The Pursuit of Happyness, selvom filmen kun handler om hans svære periode og ikke alt den succes, som han endte med at få. Det er også en virkelig historie. Men den viser meget godt, hvor meget iværksættere satser og må leve for ingen penge for at tjene penge på langt sigt.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var en der kom før mig ;) (jagten på lykken)

Fra Helsinge
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)