Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg fik en skør idé om at starte en iværksætterblog, hvor man kunne følge med i, hvordan det fungerede én speciel virksomhed (kunne dog udvides, så der kom flere forskellige).

Jeg tror selv, at det kunne være en stor hjælp for et nystartet virksomhed at kunne følge med i sådan en blog, men hvad siger I? Findes sådan en blog?

OBS. Hvis nogen har lyst til at støtte mig i dette projekt, vil jeg meget gerne høre fra jer?

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan
ITSPORT.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det lyder som en fin en ide , jeg tror vis du bare starter selv og viser det en succes kommer der løbende nye blogger til siden , når de ser bloggen er meget aktiv og god blogs du har lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kiranan,


Jeg kunne godt skrive lidt for dig, hvis du på et tidspunkt når så langt med det at du mangler en skribent? :)

- Skriv det bag øret, og send mig en pm når du når du er klar? :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god idé. Jeg har selv overvejet noget tilsvarende, men for at en blog skal blive en success kræver det at man kan blive ved med at poste regelmæssige indlæg. Jeg må bare sige at der i de fleste tilfælde ikke vil være meget at skrive om.

Jeg kender også efter hånden en hel del som har forsøgt at gøre det med deres egen virksomhed og fejlet.

Dermed ikke sagt det ikke kan lade sig gøre men det bliver svært at finde den rette virksomhed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen!

Lige nu har jeg allerede en blog kørende, som hedder ITSPORT. Det er ikke umuligt. Jeg har næsten lige startet den og den er aktiv.

mvh

Kiranan

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)