Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Ipad

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg står og skal købe en Ipad, jeg vil gerne have den nye men er lidt i tvivl om hvad det skal være

Og fatter ikke rigtig hvad det forskellige bruges til

Hvis jeg kigger rundt på nettet er der nogen modeller der har noget der hedder cellular.......hvad er det ?

Så er der 3G hvad bruger man det til ? og nogen skriver 4G ?

Fra Husum
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kommer fuldstændig an på hvad du skal bruge den til. Hvis du vil have den nyeste, er det vel 3'eren. Prisen på en ipad følger størrelsen, hvor 64gb vist nok er størst. Hvis du skal have rigtig mange videoer og billeder på, kan det måske betale sig med en 64gb, ellers sikkert ikke.

Cellular betyder at der kan sættes SIM kort i, så man kan gå på 3G / 4G netværk, som fra en mobiltelefon. Dette sætter dog prisen noget op, og er i mine øjne næsten unødvendigt hvis man har adgang til trådløst net derhjemme, og har mulighed for at bruge sin mobiltelefon som WIFI hotspot til sin ipad. Med en cellular model skal man have et simkort til, dvs. enten abonnement eller taletidskort.

Det ville hjælpe meget på det, hvis du kunne oplyse hvad du havde til hensigt at bruge ipad'en til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer snart en ny 7" iPad. Måske er det noget for dig Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være du skulle se på den nye surface på www.surface.com

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der findes 2 forskellige typer iPad 3.

Den ene har udelukkende Wi-Fi adgang, hvor du surfer via et rådløst netværk. Din mobil kan eksempelvis bruges som hotspot.

Den anden har plads til simkort og du kan tilknytte et mobilt bredbåndsabonnement og være på nettet overalt, uden at være afhængig af andre netværk eller enheder.

Begge typer findes med 3 harddiskstørrelser, 16, 32 eller 64 GB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)