Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SOS.. mund til mund er meget godt men...... (Søger feedback)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Rigtliv Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen.

Mund til mund metoden siges at være den bedste, men jeg vil gerne kommer før side 30 når nogle søger efter hjælp til stress, rygestop, udvikling ect.

Min hjemmeside hedder www.rigtliv.dk og jeg er vil blive rigtig glad hvis du vil bruge 2 min. til at kigge på min side og giv emig et hint om hvad jeg kan gøre anderledes.

De bedste tanker.

Luna Ana Stojkovic

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtliv:

hej allesammen.

Mund til mund metoden siges at være den bedste, men jeg vil gerne kommer før side 30 når nogle søger efter hjælp til stress, rygestop, udvikling ect.

Min hjemmeside hedder www.rigtliv.dk og jeg er vil blive rigtig glad hvis du vil bruge 2 min. til at kigge på min side og giv emig et hint om hvad jeg kan gøre anderledes.

De bedste tanker.

Luna Ana Stojkovic

Du kan starte med at skrive hvad du har læst og foretaget dig selv, så dem der vil hjælpe dig ved hvor du befinder dig vidensmæsigt.

Hvis du f.eks. gerne vil ranke højt på rygestop, kræver det jo mere end et råd eller to på Amino. Det kræver masser af timers læsning og forståelse for SEO, og spørgsmålet er om du har gjort det.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luna.

Jeg savner lidt personlig information på forsiden. Den slags behandlinger som du tilbyder er jo en tillidssag, og der kunne det være rart om man på første siden kan læse lidt om hvor gammel du er, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du har for at gøre det som du gør, dine grundholdninger i forhold til behandlingen med videre.

Ved godt der lægger en længere skrivelse under Om Luna, men jeg savner en kort tekst som giver mig lyst til at lære mere om dig og dine teknikker.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mere tekst på forsiden vil samtidigt hjælpe dig med at ranke bedre.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Thomas også skriver, så kunne det være rart med lidt mere info om hvad du allerede har gjort og har tænkt dig. 

SEO er jo ikke noget man bare lige lærer fra den ene dag til den anden. Så jeg vil anbefale dig at søge og læse en masse om søgemaskineoptimering først og så kaste dig ud i det derfra. 

Men et sted at starte på din side kunne være at få meget mere tekst på din side. Nogle konkrete informationer om de emner du gerne vil ranke på. Du kunne skive en blog, hvor du kunne lave interne links til dine sider, hvilket vil give en hel del i dine placeringer i google. Derudover er der næsten ingen backlinks til dine sider, så du skal også ud og lave noget linkbuilding.

Alternativt - hvis du ikke vil bruge mange mange timer på SEO, så kan du købe dig til det. Der findes rigtigt mange der tilbyder SEO, så værd kritisk når du vælger et firma til det!

\Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

skrifte typen valgt den ser meget småt ud på min skærm jeg ville vælge en anden

kopiret tekst over i word så hurtigt stave fejl , det er en meget god ide gennemgå hele siden for stavefejl

husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav lange unikke titler på din side , foredrag er kun 1 ord i titlen det kan klart udnyttes bedre 

vis haves cvr nummer ville jeg sætte det på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Rigtliv Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)