Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov Påmindelse ?.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Greve:
Jeg går lige i tænkeboks. Vil du have en som er lidt mere "finurlig/humoristisk" eller hvilken retning tænker du?

 

Ja det var lidt sjovere jeg gerne ville have den.

   Hilsen Michael

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med noget i stil med: vi har en pakker som står at tripper for at få lov til at blive taget med af post Danmark. Desværre kan vi ikke give din pakke lov, før du har foretaget en bankoverførelse. Skynd dig lidt, så vi kan slippe af med den meget ivrige pakke :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,


Jeg har taget lidt fra de forskellige forslag og tilføjet lidt selv:




Hej [Navn]

Din bestilling er pakket forsvarligt og klar til afsendelse.

Jeg kan se, at du dog muligvis har glemt, at få foretaget bankoverførslen som gør, at vi kan sende dig din vare.

Der er meget som kan tage ens opmærksomhed og du har sikkert i din travle hverdag glemt det i farten.

Men nu står din pakke og fylder, og Postmanden vil utroligt gerne have den med.

Hvis du gerne vil have en snak omkring din ordre, så er du mere end velkommen til at ringe til os på tel. xx xx xx xx –Eller sende en mail til Mail@mail.dk vi står altid til rådighed.

Kan du nu have en super dag!

Med venlig hilsen

Navn
Indehaver af Butikkens navn

P.s
Du har valgt at betale via bankoverførsel og der kan derfor gå nogle dage før vi kan se din indbetaling.
Har du derfor betalt indenfor de sidste 2-3 hverdage kan du blot se bort fra denne besked.




Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Johansen:

Hej Michael,


Jeg har taget lidt fra de forskellige forslag og tilføjet lidt selv:




Hej [Navn]

Din bestilling er pakket forsvarligt og klar til afsendelse.

Jeg kan se, at du dog muligvis har glemt, at få foretaget bankoverførslen som gør, at vi kan sende dig din vare.

Der er meget som kan tage ens opmærksomhed og du har sikkert i din travle hverdag glemt det i farten.

Men nu står din pakke og fylder, og Postmanden vil utroligt gerne have den med.

Hvis du gerne vil have en snak omkring din ordre, så er du mere end velkommen til at ringe til os på tel. xx xx xx xx –Eller sende en mail til Mail@mail.dk vi står altid til rådighed.

Kan du nu have en super dag!

Med venlig hilsen

Navn
Indehaver af Butikkens navn

P.s
Du har valgt at betale via bankoverførsel og der kan derfor gå nogle dage før vi kan se din indbetaling.
Har du derfor betalt indenfor de sidste 2-3 hverdage kan du blot se bort fra denne besked.




jeg læste alle samme er meget normalt intet sjovt over dem , men det er jo også noget der skal være juridiske korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok en KONGE kommentar det dér! Havde jeg haft en shop havde jeg nappet den ;P

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)