Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til mindre virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg henvender mig her på forummet, da jeg for år tilbage har haft et godt samarbejde med en Amino bruger i en lignende situation. Jeg håber derfor at jeg igen vil kunne finde en interesseret investor til mit projekt. 

Jeg står i dag i den uheldige situation, at mit varelager til min webshop www.3dbrilleronline.dk er tørlagt. Jeg modtog et tilbud på nogle 3D briller til en meget attraktiv pris, og handlede impulsivt da jeg takkede ja og bestilte en sending Beløbet på 3.500 kr er trukket fra min konto, men efter en måned er der ingen lyd fra den pågældende leverandør. Det er min bund og grund min fejl, da jeg ikke har undersøgt tingene godt nok på forhånd. Man lærer heldigvis altid noget af sine fejltagelser. 
Jeg er blevet snydt, og banken kan ikke gøre noget for at få mine penge tilbage som nu er i Kina.

Det er en uheldig situation, og jeg har på min SU ikke råd til et nyt køb af varelager. Jeg ville derfor høre om der er en på forummet som er interesseret i at inverstere i min butik. 
Efterspørgslen er der, men varene mangler desværre. Jeg mangler et beløb på 3 - 5.000 kroner, og inversteringen vil selvfølgelig være med en attraktiv rente. Jeg forvener en fuld tilbagebetaling senest efter 2 måneder. 


Jeg ville være super taknemmelig hvis en havde lyst til et samarbejde.

Mvh Anders Møller  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en personlig besked.

Mvh

Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Kan du ikke bare tage SU lån for et par mdr så er den skid da slået ?? Det er jo ikke et voldsomt stort beløb det drejer sig om :)

SU lån er også den billigste måde at låne penge på ;)

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være en mulighed. Men ved du hvor lang tid behandlingstiden er på et SU lån? Har ikke tidligere tænkt på dette.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste bruger det i ny og næh, og hvis man ikke har brugt det en periode kan man få med tilbagevirkende kræft dvs har du været under uddannelse i feks 5 mdr uden at bruge SU lånet kan du få noget der minder om 10-15000 ud ? Mener det er 2-3000 man kan låne pr månede .

Hvis hun ansøger om det omkring midt i måneden kommer pengene til d 1 ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)