Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om Paypal

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære fantastiske Aminoer.

Jeg sidder i den heldig situation, at jeg vil gerne have en betalingsløsning på min hjemmeside.
Hvad er jeres erfaringer med Paypal. Er det en holdbar løsning i DK?
Jeg har selv en alm. paypal-konto og bruger den flittig.

Desværre findes mange SPAM mails med Paypal, og det har nok ødelagt en del troværdighed for online-handel med Paypal.

Men igen...hvad mener I ?

På forhånd tak for Jeres tid.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror mange forudfattet er negative, og dem får du ikke som kunder - mig selv incl.

Om det er "retfærdigt" eller ej, har jeg ikke sat mig ind i  - og kommer heller ikke til det.

Så, nej ville jeg sige :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for dit svar.

Jeg er også bange for at du har ret, og det er p**** synd da det ellers er populær i USA,
og jeg synes selv det er smart da jeg ikke skal indtaste mine kort-oplysninger hver gang jeg handler på nettet.

Men man kan kun håbe, at det bliver mere godkendt i DK.

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hos SmartWeb har vi mange kunder der benytter sig af PayPal betalingsløsningen, og her har vi kun hørt positive ting. Det er rigtigt at der findes mange SPAM mails med PayPal, men det gør der også med NETS, og vi har ikke oplevet at det har haft nogen negativ effekt.

Så vi kan godt anbefale dig at bruge PayPal på din hjemmeside :)

Med venlig hilsen

Henrik Nøhr
SmartWeb 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil simpelthen ikke handle steder med paypal ellers skal jeg kende person rigtigt godt , det kræver lige lidt ekstra at overbevise en når man har paypal på siden , sådan er jeg i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Jeg tror mange forudfattet er negative, og dem får du ikke som kunder - mig selv incl.

Det er jeg da ked af at høre...Men jeg tor ikke det er så mange som du umiddelbart tror...

I Danmark har PayPal p.t. ca. 350.000 aktive brugere (over 1mill kontis, men lad os holde os til de aktive da det giver mest mening)... Antallet af danske brugere vokser i gennemsnit med 5.500 hver uge...

Så der er en hel del danskere som har taget PayPal til sig, og umiddelbart ser PayPal's vækst ikke ud til at aftage...

.

Når det nu er sagt... skal jeg gerne gentage mig selv... Jeg anbefaler at du på samme tid som du tilbyder PayPal også tilbyder Dankort gennem f.eks. ePay/QuickPay/Dibs... Simpelthen for at få så mange kunder som muligt i biksen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg tror mange forudfattet er negative, og dem får du ikke som kunder - mig selv incl.

Om det er "retfærdigt" eller ej, har jeg ikke sat mig ind i  - og kommer heller ikke til det.

Så, nej ville jeg sige :)

Perfekt svar... Mange går udenom, hvis det er den betalingsform der tilbydes. - Selv bruger jeg flittigt Paypal. - Men mine kunder er ikke vilde med det!

I øvrigt mener jeg det er berettiget. Kunderne fraskriver sig jo en stor del af deres LOVGIVNINGS MÆSSIGE rettigheder, hvis de benytetr Paypal.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Og hellere ej hvis man er E-Mærket som er godkendt af E-handelsfonden?

Ej forstået. hvad har det med betalingsløsningen at gøre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil takke Jer alle sammen. Det hele giver stof til eftertanke. Jeg ender nok både med alm. Dankort og Paypal.

Jeg tror Paypal er fremtiden, men fremtiden er her ikke endnu :-)

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)