Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt indgået af person under 18

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

han stjal ideen, der ingen der går rundt og er sure på ham. men hold jer nu til emnet og glem jeres moralske prædiker det jo ikke dem jeg har bedt om!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anormen:
Ok så jeg kan godt sælge ideen selvom jeg har underskrevet hemmelighedskontrakten 

anormen:
eller selv udfører den, skal jeg evt. have fat i en advokat under forløbet ? 

Jeg forstår godt ideen i det du har gang i, men lad mig vende den om. Hvis du stod med en vild ide, og helt vildt gerne vil udføre den, og realisere en drøm/et ønske. Og den person som er mest interesseret, er under 18.

Ville du føle dig komfortabel med det, eller ville du frygte 24/7 at han stjæler ideen.

Jeg ved godt at "det er alt sammen business", men husk. Alt "business" er personligt, ligemeget hvordan du drejer og vender den. Så lad være at påtage dig for meget, før du er på et neavou hvor du kan klare at alting bliver "personligt". For alting bliver personligt, når det bliver "business".

Syntes du skal slå koldt vand i blodet, og overveje stærkt med dig selv. Er du klar til at stå enemand med den her business, og kan du klare muligvis at blive kimet ned af en Advokat i det sekund du bliver 18. For sikker på at personen nok skal sørge for at have patent på den del af ideen, du ikke kender til endnu. Hvis først du starter op.

God søndag! :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er det ok at begå røveri, inden du fylder 15, fordi du ikke kan straffes?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

anormen:
han stjal ideen, der ingen der går rundt og er sure på ham. men hold jer nu til emnet og glem jeres moralske prædiker det jo ikke dem jeg har bedt om!

1. Nogle folk er sure på ham.
2. Det kan godt være du ikke har bedt om dem, men du har skrevet i en offentligt debat Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Er det ok at begå røveri, inden du fylder 15, fordi du ikke kan straffes?

Nu er det rent faktisk ikke at stjæle, da han er under 18 år, og ham som har fået ham til at underskrive kontrakten, burde vide bedre. Jeg er selvfølgelig imod at han bruger ideen, men syntes også at ham som har udleveret/skrevet kontrakten har dummet sig utroligt.

Selvfølgelig siger jeg ikke, at man skal holde sig fra folk under 18 år, hvis de kan bidrage, men syntes absolut heller ikke, at man skal indgå en kontrakt med en person, som kan frasige sig alt ansvar til ethvert sekund :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber virkelig at de fyre som har vist dig idéen har alt hvad der skal til for, at få den ud i livet.

Og modsat håber jeg, at du ikke har hvad der skal til for, at det vil lykkes for dig :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anormen:
han stjal ideen, der ingen der går rundt og er sure på ham.

Lad os nu antage, at du ikke er ved at stæle den næste Facebook. Jeg ved det lyder helt latterligt, men der er jo en lille bitte sandsynlighed for at den idé du er ved at stjæle, ikke er en skid værd. Eller at du ikke er i stand til at føre den ud i livet, En idé i sig selv er ingenting, det er eksekveringen der tæller.

Så hvis vi tænker den tanke at du ikke får kæmpe succes, så står du egentlig bare tilbage som en nederen person, som man helst ikke skal lukke ind i noget som helst, for så stikker du folk i ryggen lige så snart du øjner chancen. Hvor mange muligheder ser du så?

Men ok, det kan jo være at du er den nye Mark Zuckerberg, det er der jo millioner af mennesker før dig der har troet de var. Jeg har bare ikke rigtigt set nogen der har kunne vise det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

anormen:
han stjal ideen, der ingen der går rundt og er sure på ham. men hold jer nu til emnet og glem jeres moralske prædiker det jo ikke dem jeg har bedt om!
Du burde smides helt og aldeles ud her - Hvad f. bilder du dig ind at bede os ærlige Amino folk om råd til hvordan du kan snyde nogen, uanset du mener der er snyd allerede -  ved kun at være under 18 når du underskriver - det er nok noget af det lavest jeg har hørt med mindre jeg har opfattet helt forkert.

At du ikke gider en moralsk prædiken er nok nemmest at undgå, eller hold dig bort her

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:

Mark:
Er det ok at begå røveri, inden du fylder 15, fordi du ikke kan straffes?

Nu er det rent faktisk ikke at stjæle, da han er under 18 år, og ham som har fået ham til at underskrive kontrakten, burde vide bedre. Jeg er selvfølgelig imod at han bruger ideen, men syntes også at ham som har udleveret/skrevet kontrakten har dummet sig utroligt.

Selvfølgelig siger jeg ikke, at man skal holde sig fra folk under 18 år, hvis de kan bidrage, men syntes absolut heller ikke, at man skal indgå en kontrakt med en person, som kan frasige sig alt ansvar til ethvert sekund :)

Er det med vilje at du har trykket besvar på mit indlæg?

For lige meget hvor gammel du er, så er det jo ikke alderen der bestemmer om du gør noget ulovligt eller ej. Det er udelukkende alderen der bestemmer om du kan straffes for det.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fået fortalt en idé og endda har underskrevet NDA, og du vælger at bryde den, med begrundelse af at grundet din alder er den ikke gyldig...
Så er du ude på et gevaldigt moralsk sidespor, lad mig sige det sådan her, i mit tilfælde, er etik det eneste der adskiller os fra dyr, og hvis nogen vælger at stjæle min idé vil jeg få dem slået ihjel, det er ret simpelt, hvis du havde skrevet NDA med mig og prøvede det spil der, ville du være noget af det mest usle i mine øjne.

Du skal bare vide at nogen mennesker ser dit åbenlyse forræderi som en uheldig ting og vælger at gå videre, men du skal samtidig vide med al sikkerhed at nogen mennesker vil tage det MEGET personligt, specfikt i dit tilfælde hvor du benytter dig af ideen på trods af en underskreven NDA!

I min verden er den tillid vi kan have til hinanden, specielt efter et løfte, håndtryk og NDA altafgørende, jeg håber ikke du gør det.

Med venlig hilsen
- Patrich Holm Pedersen

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)