Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt indgået af person under 18

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De manglede bare kapitalen, og det er den jeg har, så de kan ikke udfører den med mindre de finder en ny 

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:

Hvis du har fået fortalt en idé og endda har underskrevet NDA, og du vælger at bryde den, med begrundelse af at grundet din alder er den ikke gyldig...
Så er du ude på et gevaldigt moralsk sidespor, lad mig sige det sådan her, i mit tilfælde, er etik det eneste der adskiller os fra dyr, og hvis nogen vælger at stjæle min idé vil jeg få dem slået ihjel, det er ret simpelt, hvis du havde skrevet NDA med mig og prøvede det spil der, ville du være noget af det mest usle i mine øjne.

Du skal bare vide at nogen mennesker ser dit åbenlyse forræderi som en uheldig ting og vælger at gå videre, men du skal samtidig vide med al sikkerhed at nogen mennesker vil tage det MEGET personligt, specfikt i dit tilfælde hvor du benytter dig af ideen på trods af en underskreven NDA!

I min verden er den tillid vi kan have til hinanden, specielt efter et løfte, håndtryk og NDA altafgørende, jeg håber ikke du gør det.

Med venlig hilsen
- Patrich Holm Pedersen

wow det var næste en trussel 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:
og hvis nogen vælger at stjæle min idé vil jeg få dem slået ihjel

Aaaaaahhh hva?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Forventer du at få hjælp herinde, når du allerede nu har vist, man ikke kan stole på dig? Jeg er helt enig i alle andre. Du opnår ikke andet end had ved at vise dårlig moral.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Er det med vilje at du har trykket besvar på mit indlæg?

Ja, det er med vilje. Fordi den kommentar var så ligegyldig som den kunne være.

Mark:
For lige meget hvor gammel du er, så er det jo ikke alderen der bestemmer om du gør noget ulovligt eller ej. Det er udelukkende alderen der bestemmer om du kan straffes for det.

Man kan ALTID blive straffet for sine handlinger, spørgsmålet er bare af hvem, og hvordan.

-

Jeg er på ingen måde med/imod ideen, men syntes derimod at hvis alle jer som kommentere. Ærligt kan sige at i aldrig har løget, fusket, lavet sort arbejde, eller noget lignene. Så tager jeg mine ord tilbage, og undskylder.

Men det tror jeg nu næppe. Knægten ser muligheder, men jeg tror ikke på at han kan udføre den. Jeg vil personligt hellere se ham gøre alt han kan, og se om han kan klare sig 1 dag, 1 uge, eller måske 1 år, hvis han går ud og bruger ideen.

men hvis han failer, så vil jeg absolut gerne stå foran ham, mens han ligger ned, og grine mens jeg går lige forbi ham og siger "Du spildte dine chancer". men hvis han får success, som ingen ved om han gør, så ville jeg muligvis få en interesse i ham, når han så ER fyldt 18, og jeg har en garanti for at skrive kontrakt.

^ Håber det gav mening, jeg er ikke den bedste til at formulere mig på dansk ;)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alex Westergaard:
Man kan ALTID blive straffet for sine handlinger, spørgsmålet er bare af hvem, og hvordan.

Lige præcis. Pas på hvem du pisser på, du kan blive slemt overrasket :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs det med et gran salt, overdrivelse fremmer forståelse.

Men forstå mig ret, hvis en person der har givet løfte og underskrevet kontrakt bryder denne,
åbner op for ganske ubehagelige overraskelser for sig selv.

Dermed skal du ikke forstå det bogstaveligt...

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mener du med det sådan fysisk skade?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kendte dine forældre egentlig til NDA'en ?

Så ville jeg godt se denne sag i retten nemlig :)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej de har intet med det at gøre udover de hjælper mig med at give dem kapital, der skal siges at de ikke kender i ideen men kun hvor mange penge de skal give mig

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)