Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt indgået af person under 18

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Kendte dine forældre egentlig til NDA'en ?

Så ville jeg godt se denne sag i retten nemlig :)

Medmindre han har et CVR, hvor hans forældre har underskrevet fritholdeleserklæring (eller noget i den stil), tvivler jeg stærkt på, han kan blive dømt imod. Ellers er hans underskrift vel ikke noget værd juridisk. 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

anormen:
Nej de har intet med det at gøre udover de hjælper mig med at give dem kapital, der skal siges at de ikke kender i ideen men kun hvor mange penge de skal give mig

Nu syntes jeg lidt at historien knækker, og at jeg har lyst til at grine.

Held og lykke med kontrakten, og ideen, for mig syntes jeg at det blev ret så useriøst, at du blander dine forældre ind i en kontrakt DU skriver. :-)

redigeret ----

Jeg mener.. Det ville jo svare til at du gik ned i banken og spurgte om du måtte låne penge for en anden..?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:

Next.man:

Kendte dine forældre egentlig til NDA'en ?

Så ville jeg godt se denne sag i retten nemlig :)

Medmindre han har et CVR, hvor hans forældre har underskrevet fritholdeleserklæring (eller noget i den stil), tvivler jeg stærkt på, han kan blive dømt imod. Ellers er hans underskrift vel ikke noget værd juridisk. 

Jeg betvivler ikke at du har ret, du har helt sikkert mere kendskab til denne del af loven end mig. Min logiske sans siger mig bare, at hvis forældrene kendte til det før og efter underskrivelsen - må de da have handlet i ond tro.

Men måske bare mig som er en smule træt :)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg spurgt mine forældre om penge til en projekt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at tage kontakt med dem du har skrevet NDA med og rent faktisk samarbejdet med dem? Som de andre siger, ser jeg ingen grund til at du skal gamble med din fremtidige troværdighed ved at begynde på det der spil.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej alle,

Denne tråd fører ingen fornuftige steder hen, jeg låser tråden og lader den stå, som eksempel på hvordan man ikke skal starte op her på Amino.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)