Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungere Affiliate Markedsføring!?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kort kan forklare:

1. hvordan det fungere

2. Om man selv skal betale for at have et medlemsskab hos en virksomheder som tilbyder Affiliate Markedsføring

3. Eksempler på virksomheder jeg skal henvende mig til hvis jeg ønsker Affiliate Markedsføring (helst gratis medlesskab hvis sådan nogle eksistere) :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak, jeg prøver lige at læse det... (vender tilabge hvis jeg har ydeligere spg) :D

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  SmartResponse Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det som annoncør af dine egne produkter eller vil du gerne have affiliate kampagner du kan ligge ud på dine sites/nyhedsbreve etc.? Hvis det er som annoncør er det meget forskelligt hvad det koster at komme igang, hos nogle netværk er det gratis mens andre kræver et opstarts gebyr

Hvis det er som affiliate skal du bare have dine sider/nyhedsbreve godkendt af netværket og der er ingen omkostning. Der efter vil du have adgang til de fleste kampagner.

Det her link kan også anbefales til yderligere forklaring af affiliate: http://www.antphilosophy.com/

Men læs evt. links og vend tilbage hvis der er flere spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar :)

Jeg skal lige klikke mig på linket og læse hvad der står..

Det er mere for at have kampagner på min hjemmeside for at skabe 'passiv indkomst'..men det er gratis siger du?

Kan du kort fortælle hvordan det fungere? afhænger det af trafik på hjemmesiden/ evt begrænsninger osv?

Tak på forhånd

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

o.e.c.:
Kan du kort fortælle hvordan det fungere? afhænger det af trafik på hjemmesiden/ evt begrænsninger osv?

Det er gratis at blive oprettet som affiliate, ja. Du skal huske, at de forskellige affiliate netværk også tjener penge på dig - tjener du 100kr på en kampagne, tjener de fx 30kr. Derfor har de al interesse i at få oprettet dig, så du kan tjene penge til både dig og dem :-)

Det fungerer således:

Du indsætter på dit website nogle links, affiliate links, du får fra dit affiliate netværk. Hvis en bruger trykker på dette link, bliver der lagt en cookie (tekstfil) i brugerens computer. Denne fil husker, at brugeren er kommet til det nye website fra dit website. Cookien lever typisk i 30-45 dage, og hvis brugeren konverterer - dvs. typisk køber et produkt - i den tid, får du din kommission.

Så des mere kvalificeret trafik, der klikker på dine links og køber, des mere tjener du som affiliate.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okai nu er jeg mere med på hvordan det fungere..Så det afhænger self af kvalificeret traffik ..men de SKAL også købe noget ellers får man ikke
noget ud af det :)

Dvs. jeg skal målrette mine kampagner så godt som muligt :D

Mange tak for dit svar Halfdan!!

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et sidste spg :D

Kan man 'kun' vælge den ordning der går på at besøgende både skal klikke på linket og samtidig købe noget indenfor de 30-45 dage? Kan man ikke

vælge en ordning som lyder på at regnskabet udelukkende er afhængig af 'antal klik' på linket istedet? altstå hvor kravet ikke er at de også skal købe noget?

Håber du forstår mit spg :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  SmartResponse Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, de fleste netværk har både klik kampagner og købskampagner, inkl. SmartResponse. De fleste netværk screener dog i de publishers der får adgang til klik kampagner for at sikre deres kunder en god kvalitet på trafikken. 

I 99% af alle tilfælde vil vi først give adgang til klik kampagner til en publisher som har kørt hos os i et stykke tid og vi kender godt.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

THOR:"99% af alle tilfælde vil vi først give adgang til klik kampagner til en
publisher som har kørt hos os i et stykke tid og vi kender godt."

Hvor lang tid er: "et stykke tid og vi kender godt" ? er det nogle måneder?
el..Arbejder du hos Smart response?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)