Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du har taget en af de opblæste tumper så er 16.000 ikke noget. Det er vel bare det de skal have for at se på din side. Big Smile

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Det har været oppe rigtigt mange gange og årsagen er at hvis du hænger virksomheder ud når der ikke er dom for deres handling så kan dette give et slag tilbage på Amino.

Jeg må heller ikke sige at du er en svindler uden at der er dom for det da du så vil kunne stævne mig for min udtalelse.

Det må da være et enormt stort problem for trustpilot. De lever jo af at folk anmelder virksomheder, herunder meget negativ omtale uden at der nødvendigvis er noget som helst belæg for det.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørge hvad du har skrevet under på? Du har vel til 20.000 skrevet under på en kontrakt der forklare linkbuilding forløbet?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:

Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig ude i hampen, at man ikke må hænge virksomheder ud - eller advare sine medmennesker om ikke at handle med pågældende virksomhed?

Jeg er da på ingen måde interesseret i at købe den ydelse som trådstarter beskriver, men det er jo umuligt for mig at vide om jeg rent faktisk handler med et svindlerfirma - at de så florerer på Amino og er et 'velset' firma, som der bliver beskrevet: Ja det er da næsten værre, og virker på mig som om der næsten opildnes til svindel?

Der er ingen der kan eller vil klandre Amino for at "lykkeriddere" og "fusentaster" florerer på Amino, hvor de formentlig har let spil med at franarre nystartede iværksættere deres surt opsparede penge.

Men man kunne ønske at der fandtes en slags " whistleblower" ordning, hvor en amino kunne indberette en anden amino hvis man kunne dokumentere at der var tale om decideret uredeligt spil ifm. samhandel. Dette kunne så indberettes til en slags form for et klage udvalg, der så kunne føre en slags "sort bog" over profiler der kunne komme ind under denne kategori. Når så vedkommende f.eks. havde fået 2 veldokumeterde indberetninger, burde man fra Aminos side skrive til vedkommende profil med en henstilling om at rette ind iht. til normer og spilleregler ifm. samhandel, og hvis en profil kom op på f.eks. 5 indberetninger, burde man slette vedkommende profil og nægte virksomheden og / eller personen bagved profilen at genoprette en profil på Amino.

Jeg tænker ikke på mindre uenigheder omkring f.eks. for sen betaling, eller mindre misforståelser i almindelig grad, men på tilfælde hvor profiler har fundet en samarbejdspartner på Amino, og f.eks. forudbetalt for en ydelse, der så efterfølgende ikke er blevet leveret, og hvor man normalt ville kunne sige at der var tale om snyd. 

Når en virksomhed deltager i et netværk for andre virksomheder som Amino nu engang er, vil det være naturligt at se sig om efter samarbejdspartnere på dette netværk, og da al samhandel tager udspring i at der er skabt tillid imellem parterne, bør man nok fra Aminos side overveje muligheder for sanktioner imod de såkalde "rådne æbler".

Jeg har igennem årene smidt mange penge væk ved at bruge velansete Amino profiler ifm. samhandel og konsulent ydelser, og jeg ville gerne kunne advare andre imod at begå de samme fejl, også hvis der f.eks. var et mindre indberetnings gebyr, der kunne dække den nødvendige sagsbehandling af indberetningerne.

Muligvis skulle "Whistleblower" servicen bare være integreret i et Plus abonnement.

 Det var så bare lidt konstruktive weekend tanker herfra :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det er da ikke meget bedre at du laver en henvisning til dem som skriver dårligt om en anden virksomheden det må man ikke ifølge amino.dk regler

Hvor står det i øvrigt ? Nu hvor jeg lige får tænkt mig om lyder det da lidt underligt hvis man ikke må lave en henvisning til en anden hjemmeside, uanset hvad de skriver. Må jeg så heller ikke lave en henvisning til Trustpilot, som indeholder tusindvis af mere eller mindre retfærdige anmeldelser ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

E-Concepter:

Jeg har igennem årene smidt mange penge væk ved at bruge velansete Amino profiler ifm. samhandel og konsulent ydelser, og jeg ville gerne kunne advare andre imod at begå de samme fejl, også hvis der f.eks. var et mindre indberetnings gebyr, der kunne dække den nødvendige sagsbehandling af indberetningerne.

Muligvis skulle "Whistleblower" servicen bare være integreret i et Plus abonnement.

 Det var så bare lidt konstruktive weekend tanker herfra

Yes

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Folmand:
Jeg startede topic med at jeg ikke ønskede at ville hænge nogen ud.

@Folmand

Åbenbart ikke alle der har samme holdning til om man skal hænge andre ud Hmm

Der er jo som regel to sider af en sag, prøv f.eks. at google nemhelse

Er det kun mig der finder det hysterisk morsomt, at selv samme side der hænger Nemhelse ud, også bruger dem som reference?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Mikael christiansen:
det er da ikke meget bedre at du laver en henvisning til dem som skriver dårligt om en anden virksomheden det må man ikke ifølge amino.dk regler

Hvor står det i øvrigt ? Nu hvor jeg lige får tænkt mig om lyder det da lidt underligt hvis man ikke må lave en henvisning til en anden hjemmeside, uanset hvad de skriver. Må jeg så heller ikke lave en henvisning til Trustpilot, som indeholder tusindvis af mere eller mindre retfærdige anmeldelser ?

det står der i reglerne her , ja amino.dk er ikke som trustpilot.dk med mere  http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

du kan også læse denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Er det kun mig der finder det hysterisk morsomt, at selv samme side der hænger Nemhelse ud, også bruger dem som reference?

Det er jo et flot arbejde de har lavet og jeg kan ikke se logikken i at de ikke skulle kunne bruge det som reference. Firmaet har åbenbart ikke noget at skjule eller være flove over mht. Nemhelse.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:
Er det kun mig der finder det hysterisk morsomt, at selv samme side der hænger Nemhelse ud, også bruger dem som reference?

No Ja nu ved man da, at ved at bruge pågældende IT firma kan man blive udsat for negativ SEO:

http://www.google.dk/#hl=da&rlz=1W1ADRA_daDK491&sclient=psy-ab&q=nem+helse&rlz=1W1ADRA_daDK491&oq=nem+helse&gs_l=hp.2...64314.67795.1.67839.24.17.0.0.0.6.144.1554.10j6.16.0...0.0...1c.1.x5SCCzXL8Ac&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6714dc48459c5547&bpcl=35466521&biw=1120&bih=519

Og ovenikøbet komme på en 4. plads i Google.

Utrolig dårlig stil.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)