Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke ønsker at opretholde et niveau på det man laver som virksomhed, så man kan være bekendt at nogen skal refferere til det, så skal man lade være med at drive forretning.

Hele grund tanken bag  "Offline SEO, eller mund til mund marketing som det hed i gamle dage"  bygger på at kunderne skal anbefale dig til nye kunder, så dit gode rygte spredes som ringe i vandet.

Vi har sågar oprettet en blog www.plusenergibyg.blogspot.dk så vi løbende kan vise kunderne hvad vi går og laver, med fuld adresse på projekterne hvis man skulle ønske at komme forbi in "Real life"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Jeg vil egentlig gerne være enig i det du skriver, det er grundlæggende rigtig. Men kunder er ind imellem nogle "sjove" nogen. Lad os tage et tænkt eksempel. Du har malet en facade, alt er som det skal være men kunden opfinder alligevel nogle ting at klage over, det sker typisk som en tåbelig måde at "prutte" om prisen på bagkant, altså få dig til at give afslag udover den oprindelig aftalte pris, det skulle næsten være mærkeligt om du ikke har oplevet noget lignende. Du nægter og siger til kunden at han har bare at betale det som i har aftalt. Så bliver han sur og alverdens dårlige anmeldelser hagler ned over dig på diverse sider. I sådan et tilfælde er det meget rart at ikke alle og enhver ukritisk lægger plads til at hænge firmaer ud.

Jeg har næsten oplevet ovenstående selv fra en kunde der oveni købet truede med dårlige anmeldelser hvis jeg ikke ville sælge varen billigere end den var prissat. Det viste sig at være en dreng på 16 år som var helt virkelighedsfjern, men det kan andre kunder jo ikke se når de læser en dårlig anmeldelse fuld af løgn på nettet.

Et glimrende eksempel. Det er en misforståelse, at fordi man gerne må rose, så må man også gerne kritisere. Ros skader ikke og kan ikke føre til erstatningsansvar - men kritik, mod en eller anden, måske mindre erhvervsdrivende - som ganske ofte faktisk kan være aldeles uberettiget, kan koste virksomheden stor skade, og derfor er der ikke rigtigt sammenhæng mellem roseret og kritikret. Selv om rigtig megen kritik sikkert er berettiget, så er der desværre ALTID kunder der lige meget hvad man gør - står klar med udhængsskabet og Amino kan ikke gøre sig til dommer, men må stoppe det over en kam.

Dette er et kendt problem også fra andre fora og kan skade en erhvervsdrivende, som måske ikke en gang er klar over, at en eller anden hidsigprop er i gang med at ødelægge ting for ham

Man kan naturligvis sagtens høre - om dette eller hint er naturligt - om en facademaling må skalle efter 8 måneder, men uden at hægte et navn på - den generelle diskussion om SEO osv er fin.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Trådstarter "Nem Helse" hænger netop ingen ud.

At den som så har lavet ydelsen tager til genmæle med negativ SEO og allerførst at have brugt "Nem Helse", som webshop reference, viser da med alt tydelighed hvor tåbeligt pågældende IT firma er.

De behøver da ikke "udhængning" - det klarer de selv.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
At den som så har lavet ydelsen tager til genmæle med negativ SEO og allerførst at have brugt "Nem Helse", som webshop reference, viser da med alt tydelighed hvor tåbeligt pågældende IT firma er.


Bare for at rydde op i eventuelle misforståelser, så var det nemt for nogen af os at se hvem der leverede SEO.  

Det tredje firma, der har lavet dårlig omtale af sin kunde på nettet er ikke nødvendigvis det samme firma som leverede SEO. 

I øvrigt synes jeg principielle diskussioner burde have en separat tråd

Som jeg læser trådopretterens oplæg, så var han interesseret i feedback på sin vare, hvilket jeg såmænd godt kan forstå.  

At blande andre ting ind i det, gør nok bare at tråden bliver låst.

Det er mit vilde gæt  Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Trådstarter "Nem Helse" hænger netop ingen ud.

At den som så har lavet ydelsen tager til genmæle med negativ SEO og allerførst at have brugt "Nem Helse", som webshop reference, viser da med alt tydelighed hvor tåbeligt pågældende IT firma er.

De behøver da ikke "udhængning" - det klarer de selv.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det er ikke dem der har lavet shoppen der også har lavet SEO.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Erik Hamre:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Trådstarter "Nem Helse" hænger netop ingen ud.

At den som så har lavet ydelsen tager til genmæle med negativ SEO og allerførst at have brugt "Nem Helse", som webshop reference, viser da med alt tydelighed hvor tåbeligt pågældende IT firma er.

De behøver da ikke "udhængning" - det klarer de selv.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det er ikke dem der har lavet shoppen der også har lavet SEO.

og måske derfor man skal afholde sig fra at støtte den type kritik - men det er jo godt så længe det ikke er maleren der hænges udSad Heldigvis er det helt frit for hvem man vælger til SEO, webshop og maler

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Det er ikke dem der har lavet shoppen der også har lavet SEO.

Ja det er jeg med på.

Men dem som har lavet webshoppen hænger stadigvæk trådstarter (Nem Helse) ud. "Med hold dig væk fra Nem Helse" (Title/overskrift) i indlæg som rangerer på en 4 plads i Google.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

men det er jo godt så længe det ikke er maleren der hænges udSad Heldigvis er det helt frit for hvem man vælger til SEO, webshop og maler

Ja selvfølgeligt er der valg frihed i udvægelse, eller for den sags skyld andre elendige rådgivere.

Jeg har på intet tidspunkt udtrykt mine vurderinger omkring SEO arbejdet hois trådstatter, men alene pågældende IT firma, som hænger - trådstarter (Nem Helse) ud på Google med et indlæg på egen side.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Ja selvfølgeligt er der valg frihed i udvælgelse, eller for den sags skyld andre elendige rådgivere.
Bare til orientering - jeg sælger ikke rådgivning - og hvad der sker på andre sider er for mig totalt irrelevant for hvordan vi på Amino skal optræde. Jeg går ind for at man på alle offentlige fora holder sig fra kritik af virksomheder, helt enkelt fordi jeg ved, at der er alt for mange sure og aggressive mennesker der så kan skade iværksættere - uden nogen kan afgøre om det er rimeligt eller ej - det gælder for alle i mine øjne. At folk på deres egne private sider skriver kritik er der vel ingen der kan angribe, ud over den der bliver kritiseret, og så er man jo også selv ansvarlig for sin egen private side. Det kan ikke sammenlignes med offentlig kritik på et forum som Amino. Ha nu en god Lørdag aften 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og det er fint nok at gi mig en stjerne for ikke at være enig - og her kan du gi mig en til, men jeg tror du er en bitter mand over at du mener Amino stoppede dig i kritik af et bogføringsprogram du var sur på - og derfor udfordrer Amino på reglen -  og så er den ikke længere fra min side Ib A

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)