Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du klar til momsafregningen??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo egentlig heller ikke rigtig en debat, men snarere en reklame.

Jeg kan tilbyde samme service og lidt til.......... Big Smile

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  ansana Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Udveksling af mailadresser og telefonnumre giver ingen værdi til de andre Amino-medlemmer, det giver kun støj i debatten.
Den slags informationer bedes I udveksle via PM eller mail, så tråden holdes fri til debat.

Hej alle.

Hermed er Brians opfordring bragt videre, og jeg er klar til at modtage jer i private beskeder eller via min mail :)

Mange hilsner
Anette Hjort

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Hjort:
Hermed er Brians opfordring bragt videre, og jeg er klar til at modtage jer i private beskeder eller via min mail :)

På den måde kan evt. andre ulovlige mails undgås til os der gerne ville have Anettes tilbud. Tak.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  ansana Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til amino moderator.

Er der ok, at man "stjæler" hinandens tråde i denne kategori til at gøre opmærksom på sig selv og på den måde udnytte andres arbejde?

For mig svarer det lidt til at stille sig ind i Føtex og tilbyde kunderne de samme varer fra en anden butik.

Hvilket jeg finder meget lidt tiltalende, og mangel på respekt!

Mange hilsner
Anette Hjort

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anette Hjort:
Er der ok, at man "stjæler" hinandens tråde i denne kategori til at gøre opmærksom på sig selv og på den måde udnytte andres arbejde?

jeg er ikke moderator - men undskyld mig - en tråd der skal tage en masse Aminoers tid med at læse ind, fordi der opfordres til direkte at give mailadresser i et offentligt forum er ikke min kop te - og ja - det er helt klart i et offentligt forum at andre må byde ind hvis de kan være med - ellers tegn en reklame - "Andres arbejde" - du mener sliddet med skrive et gratis indlæg i en amimo tråd skal være forbeholdt annoncøren - Aber dochSmile

Helt ked af, at jeg ikke tilbyder samme tjeneste, ellers skulle jeg meget gerne tilbyde den - helt på linje med masser af dygtige andre herinde - inkl trådstarter vil jeg da gerne tro - men det tilbyder jeg ikke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo nemt se på dem der skriver her på Amino hvor meget de bidrager med. 

Når man så sammenligner hvor mget man giver og hvor meget man tager så skal der jo gerne være et rimeligt forhold.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  ansana Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager meget min uvidenhed omkring dette forum, og de muligheder der var her. Det var ikke meningen, at dem der gav mig deres oplysninger ville blive bombarderet med andre aminoers direct mails! Men selvfølgelig er konkurrence ok. 

Undskyld til dem, der har udleveret deres oplysninger, og som måske har tænkt som jeg.

Denne tråd kan muligvis fremadrettet blive brugt til spørgsmål omkring momsafregningen.

Mange hilsner
Anette Hjort

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Annette,

Anette Hjort:
Er der ok, at man "stjæler" hinandens tråde i denne kategori

Nej det er aldrig i orden at hijacke andres tråde, hvis du mener det sker så er du mere end velkommen til at bruge "anmeld-funktionen", så er der en moderator der kigger på det.

Det er til gengæld heller ikke god stil at bumpe salgstråde ved at poste indlæg som "Tak for din mail, jeg har svaret den og glæder mig til dit svar", den slags indlæg giver ingen værdi, vi må formode at den du har sendt mail til finder ud af det, uden et indlæg i tråden.

Det er heller ikke god stil at holde salgstråden igang, ved at poste indlæg i tråden fra forskellige profiler/brugerkonti - om du har gjort det kan jeg ikke sige med sikkerhed, men der er mere end en profil der poster fra samme ip-adresse som dig.

Så alt i alt, mener jeg du ligger som du har redt i denne sag.

Det er ikke mit indtryk at der kommer mere godt ud af denne tråd, så jeg låser den her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)