Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg forvente som privatforhandler for firma?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg er helt ny i dette "fag".
Men har taget springet og kontaktet diverse netbutikker ang. at blive privatforhandler for dem, og fået positiv svar fra ét sted. Jeg vil altså arbejde hjemme og sælge direkte til lokalbefolkningen fra mit hjem. Har valgt et specifikt område indefor tøj, som er en mangelvare i mit område. Noget jeg brænder for og ved en masse om.
Jeg tror derfor på, at der er salg i dette produkt.

Men jeg er i tvivl om hvad jeg kan forvente, når denne netbutik ringer som aftalt for at snakke nærmere. Jeg er deres første forsøg med dette, og jeg har ikke selv erfaring.
Hvad er rimeligt at foreslå?

Er det en prøvepakke og en forsøgsperiode?

Hvad kan jeg forvente at skulle ligge som startkapital, hvis noget? Hvis jeg sender det jeg ikke får solgt retur, taber butikken intet på mig, udover porto? De sælger højest noget tøj, de ellers ikke ville have solgt.

Hvad med procenter og min fortjeneste i forhold tiil deres?

Kan nogen please hjælpe mig ? Evt. hurtigt. Vil gerne være forberedt når de ringer.

Mvh ny, men passioneret

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nye dig... 

Først velkommen til iværksætter land... Jeg vil tro, at det kommer helt an på om det er en niche, du befinder dig i? Vi har en del sælgere tilknyttet i form af personlige trænere mm som sælger vores produkter. Vi tilbyder, at de får et udvalg sendt ud - og første gang får de løbende måned plus 30 dage på startpakken. Er der så enkelte produkter, som sælgeren ikke kan forliges med, bytter vi dem til noget andet. Dernæst har sælgerne løbende 30 dage på de næste varer, som de typisk først bestiller, når de har solgt noget. Deres avance er omkring 20-30 procent, afhængig af hvad der lige er tale om... 

Men gætter da på, at det er helt individuelt, hvad de tilbyder og ikke mindst hvad du selv tilbyder som samarbejdspartner....

Håber det var svar nok, ellers er du altid velkommen til, at sende en PM..

Bedste hilsner

LizaP

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg synes sådan set ikke, at der er brug for, at du lægger en start kapital. Hvis der er et egentligt potentiale ift. at have dig som forhandler, er det jo bare en win-win konstellation. Hvis det virker, må du meget gerne sige til. Har selv gået med samme tanke om at kontakte http://www.smartgirl.dk/ efter samme idé. De har lige præcis de brands osv, som ikke er at finde i butikkerne i mit lokalområde (som jeg helst ikke vil oplyse af indlysende årsager) Opdater tråden omkring hvordan det gik. Jeg glæder mig til at høre mere :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)