Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blockbuster video

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

 

Blockbuster Danmark A/S er i modsætning til mange andre Blockbuster-lande ikke baseret på franchisekoncept.

Blockbuster Danmark A/S er en kæde bestående af 70 butikker med et hovedkontor, hvorfra alle butikkerne bliver administreret. Hovedkontoret står for alt såsom økonomi, marketing, produktindkøb og administration af butikker og ansatte. En butikschef er altså ansat i virksomheden og har ansvaret for at drive den pågældende butik - butikschefen refererer til en af distriktschef, som ligeledes er ansat til stillingen og som refererer til hovedkontorets direktør.

 

Såfremt du måtte have lyst til at arbejde i som chef eller souschef i en afdeling, kan du altid skrive en uopfordret ansøgning til hovedkontoret i Herlev.

Adressen kan findes på www.blockbuster.dk

 

Mvh,

 

Knowhow  

Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Har arbejdet som chef i Blockbuster og kan oplyse om dette...

 

Man kan ikke åbne en blockbuster da dette er en kæde.

 

Det som blockbuster tjener utrolig godt på er favorit filmene, når en film blir "gammel" tjener man 100% på udlejningsprisen, det vil sige at de 5 film for 75 kr er = 75 kr lige ned i lommen.

 

man tjener kontra faktisk ingenting på premier film.

 

håber det var til hjælp

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret så har jeg haft kontakt til et helt ny koncept omkring leje af film som ikke er i Danmark endnu. Systemet er fuldautomatisk dvs. du skal ikke bruge penge på medarbejder og du kan holde åbent 24 timer. Virksomheden et turn key koncept og det koster fra 300.000 til 1 mil. Sådan forgår det.
1. Du opretter et kundekort


2. indsætter penge i automaten


3. Du lejer filmen i intervaller dvs. hvis du kun har filmen i 4 timer så betaler du kun for 4 timer og ikke for 24 timer. Det hele forgår via et skærm.


4. Efter du har bestemt filmen, kommer den automatisk ud til dig.


5. Du aflevere når du vil, men betaler for de timer du har haft filmen i.


 


Det har været kæmpe succes i mange lande og jeg har benyttede mig meget af det da jeg boede i Spanien, jeg har kontaktede virksomheden og de var meget interesseret i at åbne i Danmark, jeg måtte springe fra da jeg ikke havde kapitalen til det.   


Jeg vil helt klart anbefale dette koncept end Blockbuster da du spare for medarbejderne, og lokalet behøver ikke at være større end 25-30 kvm og du har 24 timer åbent.



www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)