Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebay + Paypal udfordringer vedr. refundering af betaling.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogen der kan komme med input.

Sagen er kort. Jeg købte en varer på Ebay og betalte via Paypal. Ved modtagelse af varen finder jeg ud af at den er defekt. Opretter en sag i Ebay hvor varen jo er købt og skriver til sælgeren. Samtidig (for at sikre mig selv) så går jeg også ind på Paypal og opretter en sag. For jeg ved at der er noget med en tidsgrænse for hvornår man kan bestride en betaling. Jeg har ikke bestridt betalingen endnu, men har på Paypal anmodet om refundering af betaling.

Efter en masse skriven frem og tilbage har firmaet endelig accepteret at refundere betalingen. Jeg har fået en besked på Ebay hvori der står:

The seller has refunded you £xx.xx to xxxx@xxxx.xxx

Jeg har så tjekket min Paypal og der er intet sket. Jeg synes det er lidt forvirrende eftersom vi har haft en dialog kørende på to forskellige platforme...

Hvad bør jeg gøre nu?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan ikke se refunderingen med det samme. Så vent til i morgen så er de der nok.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tit bliver pengene refunderet direkte tilbage på dit betalingskort. Så du kan nok se det på din netbank i starten af næste uge :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende. Jeg venter et par dage og ser om jeg har modtaget refunderingen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)