Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg så min eksterne harddisk selv tager backup, når jeg tilslutter den min windows 7 computer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gør jeg så min eksterne harddisk selv tager backup, når jeg tilslutter den min windows 7 computer?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale du installere et backup program, og sætter den til og lave backup til din usb harddisk 

Det er vist det nemmeste.

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

tager allerede backup via norton. kan man indstille den til at lægge en backup på hardisken?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Norton har mange programmer så det er lidt svært at svare på dit spm.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har norton 360 - 2012 udgaven. Her er inkluderet 2 gb backup plads

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)