Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætternetværk i Viborg

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ja tak til kaffe ;-), og selvfølgelig også gerne deltage i dit netværk-....du siger bare til!!!- eller hvis du har nogle ideer du tumler med før du gerne vil snakke om, så skal jeg gerne hjælpe det jeg kan( 22 års iværksætter erfaring)

jeg så senere at du skrev oppe i en af de andre svar, at du var salgs orinteret og alternativ markedsføring---- det var lige sådanne 2 ord jeg efterlyste, det er lige mit område- 

lad mig endelig høre når du har planer om første møde

Mvh

Bo schønemann

bs@tiink.dk

2814920

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam også klar på en kop kaffe (har fået din besked Klaus!) :-)

Jeg har genereret en hel del online content gennem årene. 3D grafik, brugerfladedesign, javascript/html5 apps, flash programmering, seo optimering, webdesign m.m. i den stil og savner et netværk, hvor vi kan inspirere hinanden på tværs af brancher og fokusområder. Så, jeg er bestemt frisk på at vi mødes, stikker hinanden lappen og drikker en kop kaffe.

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Har gået og tænkt de samme tanker de sidste par dage. Jeg vil tror jeg er samme sted som dig, rent iværksættermæssigt. (Har mange idéer, men intet fokus)  

Jeg bor lidt syd for Viborg, så jeg er klar på kaffe. (Har tidligere lavet en markedsanalyse for Peter Larsen Kaffe :)

Jeg har også lokaler der kan bruges.

Med venlig hilsen

Jesper Rørbek

www.ølmanden.dk 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også klar på at mødes, vi kunne evt starte med at opstarte en facebook gruppe ?

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også klar på at være med i sådan et netværk i Viborg. Drikker dog ikke kaffe..

Hvad med at vi laver en kontaktliste og sender mail rundt, når der er planer om at mødes? :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo, Lars og alle jer andre..

Lækkert at høre i begge to er klar på en kop kaffe.

Jeg forsøger lige at arbejde videre med sagerne og så giver jeg noget besked herinde så snart jeg lige ved hvor, hvordan og hvorledes.

Jeg tænker lige nu at onsdag d. 7 Nov. kunne være en dag at lave første møde?

- Klaus Risager 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruno Høiberg:

Jeg er også klar på at mødes, vi kunne evt starte med at opstarte en facebook gruppe ?

Hej Bruno.

Super at høre du er klar på det også.. Rigtig god idé med en gruppe. Jeg har lige oprettet en hurtig gruppe nu, så kan vi jo tage den videre derfra.

http://www.facebook.com/groups/432125330184785/

Håber at andre i tråden også kigger forbi, så kan vi aftale mere om tid sted mv.

- Klaus Risager

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Onsdag 7/11 er fjong med mig. Og meget fint med dem, der har tilbudt at lægge lokaler til - det er supergodt.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

LasseK:

Jeg er også klar på at være med i sådan et netværk i Viborg. Drikker dog ikke kaffe..

Hvad med at vi laver en kontaktliste og sender mail rundt, når der er planer om at mødes? :-)

 

Hej Lasse..

Det lyder bare super at du vil være med også.. Vi må finde noget the eller andet til dem der ikke drikker kaffe.. ;)

Som jeg lige har skrevet til Bruno ovenfor så har jeg opretten en gruppe på facebook til at starte med, og så kan vi lige se på om vi skal lave kontaktliste osv.

-Klaus Risager

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Rørbek:

Hej Klaus

Har gået og tænkt de samme tanker de sidste par dage. Jeg vil tror jeg er samme sted som dig, rent iværksættermæssigt. (Har mange idéer, men intet fokus)  

Jeg bor lidt syd for Viborg, så jeg er klar på kaffe. (Har tidligere lavet en markedsanalyse for Peter Larsen Kaffe :)

Jeg har også lokaler der kan bruges.

Med venlig hilsen

Jesper Rørbek

www.ølmanden.dk 

Hejsa Jesper..

Det lyder virkelig godt at du også er klar på at mødes. Og mon ikke man kunne bruge en Ølmand i sådan et netværk.. ;)

Kig forbi den oprettede facebookgruppe og så tager vi den videre derfra. ;)

- Klaus

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)