Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr - er det hvad jeg kan forvente af logo?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lars Engberg:
Hilsen en bitter mand, som har glædet sig i 24 timer til et sløjt sløjt resultat og som er 30 kroner fattigere :)

Der er ingen grund til at være bitter over at du får hvad du betaler for. Du vælger at købe til absolut discountpris, og har fået et resultat derefter.

Ja der er bestemt nogle gange man kan være heldig på fiverr, men tror du alle der får et dårligt resultat skriver det hver gang?

Der er så mange der får noget lort på fiverr, men man skriver jo ikke et indlæg hver gang man ikke vinder i lotteriet.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Der er så mange der får noget lort på fiverr, men man skriver jo ikke et indlæg hver gang man ikke vinder i lotteriet.

Haha lige min tanke! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen Thomas og T-nielsen.. Den sidste sætning var skrevet med et glimt i øjet Wink Jeg er helt med på at, man får hvad man betaler for. Men den gode historie bliver dagligt iscenesat, og her var derfor en af de negative, som oftest blot fejes væk under gulvtæppet. Nu ved brugerne at de ikke kan forvente "det gode resultat" hver eneste gang... Jeg tillader mig, at slutte med et citat fra en mand, der inspirerer mig. Ingen er perfekt og det er som regel via fejl, at du ser en sand vinder formes.

“I’ve missed more than 9000 shots in my career. I’ve lost almost 300 games. 26 times, I’ve been trusted to take the game winning shot and missed. I’ve failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.” - Michael Jordan


Lad os lukke den her og hav en fantastisk dag allesammen.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Engberg:
Nu ved brugerne at de ikke kan forvente "det gode resultat" hver eneste gang.

Tak fordi du oplyser os Idea

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)