Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tres, men ikke tyk og trist!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle:

Jeg har rundet de 60 og er for første gang i mit liv blevet arbejdsløs. Jeg må nok se i øjnene, at det - formentligt p.g.a. alder - er umuligt at få et nyt, lønnet arbejde (danske arbejdsgivere er noget snæversynede!:-D). Da jeg absolut ikke har lyst til at lade mig pensionere endnu, søger jeg kontakt med andre, som er i samme situation som mig, og som går med planer om at starte op som selvstændig - alternativt investere i et eksisterende firma - men som mangler en eller flere (sparrings)partnere.

Jeg er oprindelig uddannet som bankmand og har arbejdet som værdipapirhandler, investeringsrådgiver, ejendomsmægler o.l., så mine kompetencer er indenfor økonomi, finansiering, investering, fast ejendom, salg og service. Jeg mener selv, at jeg vil kunne passe ind i rigtigt mange sammenhænge. 

Jeg vil i et samarbejde med dig fastlægge, hvilken branche, det kunne være interessant at etablere sig i. Det kunne (bare som et forslag) være investering i udlejningsejendomme eller bureau indenfor sommerhusudlejning, men jeg er helt åben over for dine ideer og forslag. Skulle mit indlæg resultere i - hvad jeg håber - rigtigt mange henvendelser, kunne det være fedt, at vi alle mødes og udveksler ideer med henblik på at etablere et evt. samarbejde på kryds og tværs, så der opstår flere muligheder, hvor der internt er mulighed for et samarbejde til fælles gavn.

Giv lyd - gerne snarest muligt, så vi kan komme i gang - gerne med angivelse af privat mail og tlf. nr.

MVH Lervad 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lervad

Hvorfra i landet er du.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 6