Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles brug at registreret firmanavn

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger vi med specifik søgeord dukker vores sige således op:

"søgeord" - officielle firmanavn

at vores firma navn dukker op her er os udforstående. Vores officielle firma navn anvendes ingen steder på den aktuelle side - siden er cached den 25 oktober 2012 - og i kildekoden er der intet officielle firmanavn.

Hvordan kan dette være - vi har ellers en meget specfitik title som siden omhandler - men hvorfor sætter/benytte google vores officielle firma navn og hvor har de det fra? 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Måske har det noget at gøre med at Google har bundet dit site op med Google Places?

Prøv evt. at klikke på linket "Google+ side" umiddelbart under søgeresultatet. I nederste højre side på den side du kommer ind på, er der et link der hedder "Administrer denne side".
Hvis du tager kontrol over Google+ siden og ændrer firmanavnet dér, så vil det muligvis også slå igennem på selve søgeresultatet.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har indgående links med dit firmanavn, som du ellers siger du ikke bruger andre steder. F.eks. her:

http://www.bryllupsbusiness.dk/hvad-skal-man-huske-naar-man-koeber-en-brudebuket.html

Google sætter andre sidetitler på dine sider, hvis de mener de kan sætte noget bedre end dem man selv sætter. Og da alle dine er ens, har kære Google nok kigget på hvad der kendetegner din side, og jeg kunne FORESTILLE mig at sådan et link der har indflydelse.

Men det kan være en seo-ekspert bekræfter det?

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - det var også noget sådan jeg tænkte - synes dog det er lidt for smart af google - har jo mange andre indad gående links.

Skal lige forstå hvad du mener med, at alle mine sider er ens, for det synes jeg bestemt ikke de er!

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forsøgt at rette utallige gang - men bliver hele tiden rette tilbage?

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

dvs. forsøgt at rette firma navn under google+

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det Mark mener er, at dit title-tag er identisk på alle dine sider. I forhold til SEO bør dit title-tag være unikt for hver side.

Men faktisk er titlen nu korrekt i Google her hos mig!

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ikke identiske, har brugt timer herpå - iht. webmaster er der to sider under mit galleri

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret. Jeg må have tjekket title-tagget på lige præcis én af de to gallerisider som er identisk med forsiden :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se der er mange af de såkaldte "find firma" service/sider som benytter det officille firma navn. Det er bare lidt skræmmende, at man ikke bare kan styre det en smule med egen titler samt indhold på sitet. Ikke et sted på hele sitet benyttes officille firmanavn.

Nogle vil så spørge hvorfor - svar: er ikke længere kendt herunder - mit brand er idag mit navn. Er også igen man at ændre det officille firma navn, men dette kan der jo lang tid inden dette slår igennem - så det havde jo været dejlig, hvis google kiggede lidt på sitet.

Men måske er der andre faktorer

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)