Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - Hvad synes du???

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cher Pedersen - Telesvar:

Jeg syntes det er en rigtig flot , lyst og let overskueligt site, fint logo -jeg er slet ikke i tvivl om hvad der sælges eller jeres budskab. Der er måske lidt med billederne, nogle er lidt uskarpe andre lidt for skarpe, men det er jo en smagssag. 

Rigtigt super fint site Big Smile!

Hej Cher Pedersen, tusind tak for din besked, dejligt med positiv feedback.

Billederne skal vi arbejde på, vi får snart en fotograf til at tage nogle lækre produktbilleder til os.


Jeg har arbejdet lidt på at gøre hjemmesiden hurtigere, er den hurtig når i går ind på den? eco-power.dk  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Nyman Larsen:



Jeg har arbejdet lidt på at gøre hjemmesiden hurtigere, er den hurtig når i går ind på den? eco-power.dk  

din side er super hurtigt jeg kan på amino.dk når at sige nuu ved at åbne en ny side underside op,  din når jeg ikke n før den er åbnet op , du har en super hurtigt side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser rigtig fin ud.

Hvis i skal bruge billeder så smid mig en besked på kontakt@dennismoller.dk

Så finder vi ud af noget :)

Mvh
Dennis
Www.dennismoller.dk

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt design. Men jeg begyndte straks at søge efter billige led pærer, som jeg ikke fandt. Og begyndte at blive i tvivl om hvad det er for et site.

Jeg synes helt klart I har brug for at få en kort og konsis beskrivelse af hvad I laver. Og eksempelvis nedtone det der ligner produktkategorier med led rør, spot m.m.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville overveje at tage et kig på den sproglige formidling også. Kiggede lige på forsiden og fandt følgende:

"Du spareR mindst 70% på din lys regning" (nutids-R)

"Eco-power levereR alt inden" (nutids-R)

"I kan spare ca. 30-80 % af det resterende elforbrug så man totalt kommer op på en energibesparelse på hele 85 %". Først er det "Du" der spareR. Nu er det "I" og det er "man" der kommer op på en energibesparelse. Altså både I, du og man på forsiden.

"Alle Eco-powers produkter er godkendte [...] og vi er derfor altid er sikre på at kunne levere et kvalitetsprodukt til fornuftige priser". Et "er" for meget?

Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjaerbo:
Jeg synes helt klart I har brug for at få en kort og konsis beskrivelse af hvad I laver. Og eksempelvis nedtone det der ligner produktkategorier med led rør, spot m.m.

Hej Kjaerbo, og tak for dit indlæg.

Jeg kan godt følge dig lidt i hvad du siger her.

Hvad hvis vi fjernede produkterne fra forsiden (de fire billeder), og så brugte den plads, til at vise ren visuelt, hvordan Eco-Power fungere.
Altså, vise via 4 billeder, hvor nemt og hurtigt du kan spare rigtig mange penge på din lys regning og skåne miljøet på samme tid.

Jeg har også tænkt på, om jeg skulle fjerne de individuelle produktsider, og samle dem på en enkelt, opstillet pænt og overskueligt.

Hvad med en kort beskrivende video, som forklare hvad og hvordan vi gør?

// Vh, Mikkel N. 

Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klitgaard,

Klitgaard:
Jeg ville overveje at tage et kig på den sproglige formidling også.

Tak for dit indlæg,

Vi får kigget på korrektur af hele siden, samt får samme "skrive stil" på hele hjemmesiden ASAP.

Vh, Mikkel N. 

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk var i hvert fald, endnu en led-butik... Og så skulle jeg selvfølgelig finde priser... jeg sansede ikke andet de første sekunder :)

Så I må i hvert fald væk fra et butiks-look. Og eksempelvis få formidlet "professionelle løsninger til erhverv" eller lignende på de første 1-2 sekunder. Derfra ville en video nok også være en god idé, til at fortælle hvorfor man så bør vælge jer til sådan en professionel løsning fremfor andre.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske i særdeleshed det der standard led-spot ude i højre side, som fik mig til at søge efter priser. Den er meget synlig, hvis man læser siden fra øverste venstre hjørne til nederste højre :)

Led panelet til kontorbelysning lokkede mig til gengæld at kigge nærmere på den side, lige før jeg skulle lukke den ned.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)