Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop download Problem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Friends

Skulle der være nogen der kender et plugin, modul eller tilsvarende hvor man/kunder kan downloade word filer fra en Prestashop ?

Jeg har fundet til PDF men ikke ovenstående...hjææælp

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
slet ingen der kender et dotx addon til Prestashop ?
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det Word-dokumentet der er produktet (downloadable product), eller skal dokumentet tilknyttes som vedhæftning (attachment) til et eksisterende produkt?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste ville være som vedhæftning, men den anden mulighed kan også bruges, kommer lidt an på hvvad man kan få Mathias :)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lave en test på min Prestashop-testinstallation, og der er ingen problemer i at benytte en docx-fil som hverken vedhæftning eller downloadable product.

Og begge funktionaliteter kommer jo indbygget i Prestashop, så der burde ikke være behov for at benytte nogen former for addon/plugin.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jamen det er jo fornemt og tusind tak fordi du gad teste det, kan du også give mig et "lyn" overblik over hvor du gør det henne og hvilke formater man kan bruge eller er det bare alle formater den accepterer.

At det ligger direkte i Prestashop gør jo bare tingene endnu nemmere :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. lad dine kunder downloade filerne som .zip  :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt, tak for det, det er herligt at man kan få så meget hjælp herinde og så endda på så kort tid..I just love it

Jeg ved endnu ikke hvilken version der skal bruges, lige nu er jeg bare i gang med at se om det i det hele taget er muligt at konvertere min online virksomhed til en Prestashop, men der er sørme godt nok nogle udfordringer, dette var en af dem :) men har desværre nogle stykke på listen endnu.

@Jacob Ja, det er også en mulighed, ville dog helst have at de kan downloade den "rigtige" fil, det ser "pænest" ud syntes jeg lige med mit produkt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)