Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler på vestegnen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er begyndt at lede efter et lokale på vestegnen. Nogen som ved hvor jeg kan finde et, som opfylder mine krav.

Dels skal det bruges til opbevaring af fiske spa jeg får hjem, men det skal også været egnet til at have 5 akvarier med fisk i stående.

P.g.a akvarierne skal der helst være afløb i gulvet og nem adgang til vand. Lokalet må gerne kunne opvarmes.

Det må gerne være i kælder e.l. .

Lejen skal helst være så lav som mulig.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl :)

Jeg ved ikke om du har fundet dine lokaler? Men da vi ledte fandt vi vores igennem http://www.nyboligerhverv.dk/ . Vi havde kigget mange steder og var ret længe om at kigge ved Nybolig. Det var vi ret trætte af, da det viste sig de sad på en rigtig rigtig stor andel af de ledige lejemål her i Aalborg. Jeg ved ikke om det forholder sig sådan der du leder, men det er i hvert fald forsøget værd :)
Jeg kan også anbefale dig at ringe til dem. Da vi viste vores interesse for det første lejemål, havde mægleren også nogle andre prospekter med ved fremvisningen, som hun mente også kunne være aktuelle for os. Så det er i hvert fald forsøget værd hvis du ikke har prøvet det :)

Håber det kan bruges :)

Med venlig hilsen
Patrick

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)