Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teamviewer Alternativ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er godt på vej til at opstarte min IT-Support virksomhed, det eneste jeg sådan set mangler at få på plads er et stykke software til at fjernstyre kundernes PC. Dertil ville det være oplagt at bruge Teamviewer indtil jeg så at en single erhvervslicens koster 3700 kr,- hvilket budgettet ikke holder til i og med at jeg er studerende, og virksomheden drives i fritiden.

Nu er det så jeg kommer i tvivl om hvorvidt jeg bryder Teamviewers handelsbetingelser ved at benytte den gratis software som ellers kun er beregnet private personer til mit erhvervsmæssige formål. Teknisk set er jeg jo ikke et firma i og med at jeg ikke er CVR registreret. Kan jeg benytte den gratis software uden at få en sag på halsen, eller er det et brud på handelsbetingelserne? 

I så fald er der nogen som kender et godt og evt. billigere alternativ til Teamviewer?

Mvh. NB

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er inbygget fjernstyring i windows xp og windows 7

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover Windows så har Skype og msn messenger ligeledes også en fjernstyrings funktion.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Mig bekendt fungerer det kun i et LAN.

Mvh. Nicolai

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
nb-
du ved ikke nok om windows
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Der er inbygget fjernstyring i windows xp og windows 7

De funktioner er som standard deaktiveret.

Hvis man leder efter et godt og sikkert program til fjernsupport, er TeamViewer et af de absolut bedste. Deres mulighed for costum fjernsupport klient og TeamViewer Host klienten gør, at det efter min mening er markedets absolut bedste.

Omkostningerne til en licens er hurtigt tjent hjem, når du kan tilbyde professionel og sikker fjernsupport - måske endda direkte fra din kundeside.

Der findes nogle Open Source programmer, som dog efter min vurdering slet ikke kommer på højde med TeamViewer.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er der gået noget tid... fandt du noget? Har du nogle kunder i virksomheden hvor du har et behov?

Jeg er i en tidlig fase i udviklingen en SaaS fjernstyrring løsning, da jeg også syntes at priserne på eksisterende software (f.eks. teamviewer) er noget høje i forhold til mit behov. (Jeg har remote behov 1-2 gange pr. mnd.)

Du kan give lyd fra dig hvis vi skal prøve at sætte et design sammen? Du vil muligvis være betatester?

Du kan skrive til mig på thk@instinct.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DU kan bruge Chrome Fjernskriveborg som er en app google har lavet. Den fungerer rigtig godt og den er gratis. :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrome Fjernskrivebord*

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)