Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teamviewer Alternativ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er godt på vej til at opstarte min IT-Support virksomhed, det eneste jeg sådan set mangler at få på plads er et stykke software til at fjernstyre kundernes PC. Dertil ville det være oplagt at bruge Teamviewer indtil jeg så at en single erhvervslicens koster 3700 kr,- hvilket budgettet ikke holder til i og med at jeg er studerende, og virksomheden drives i fritiden.

Nu er det så jeg kommer i tvivl om hvorvidt jeg bryder Teamviewers handelsbetingelser ved at benytte den gratis software som ellers kun er beregnet private personer til mit erhvervsmæssige formål. Teknisk set er jeg jo ikke et firma i og med at jeg ikke er CVR registreret. Kan jeg benytte den gratis software uden at få en sag på halsen, eller er det et brud på handelsbetingelserne? 

I så fald er der nogen som kender et godt og evt. billigere alternativ til Teamviewer?

Mvh. NB

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er inbygget fjernstyring i windows xp og windows 7

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover Windows så har Skype og msn messenger ligeledes også en fjernstyrings funktion.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Mig bekendt fungerer det kun i et LAN.

Mvh. Nicolai

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
nb-