Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.
Jeg har en super god idé med at åbne en webshop. Jeg er 18 år, og studere på HHX . Jeg vil sælge skjorter. Der er mange af jer herinde som har rigtig meget erfaring om det. Jeg har webshoppen klar til at bygges op. Men Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal begynde? Altså købe vare ind?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Alibaba.com

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Nu ved jeg ikke hvilke skjorter du har tænkt dig at sælge, om det er mærkevarer eller nogen skjorter du selv vil producere. Men som udgangspunkt er det nemmeste at kontakte de forskellige mærker og høre om de kunne være interesseret i et samarbejde.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg vil gerne sælge mærkevarer, til en god pris.. Men skal man bare kontakte deres hovedkontor så? Er der ikke nogle store leverandører der sælger mange mærker ?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Find først ud af hvilke mærker du kunne tænke dig at sælge. Nogle "forhandlere" har agentur på flere forskellige mærker og andre har blot deres eget mærke, som de producerer.

vær opmærksom på at mange agenter/mærker ikke tillader at man sælger deres produkter på en webshop, i fald de allerede her deres egen og slet ikke hvis du ønsker at sælge under anbefalet udbudsprisWink

Kontakt blot "hovedkontoret" direkte og find ud af om de er interesserede i at du laver en webshop med deres produkter.

Vh /HH

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg troede faktisk ikke det var så svært at åbne sådan en webshop. Man skal bruge meget tid på det.

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Godt du har start-up ånden i dig! Det er det foerste, vigtige skridt.

Jeg vil anbefale dig at saette dig ind i modebranchen inden du gaar videre. Det er, som du selv skriver, ikke "bare lige" at aabne en webshop.

Du skal vide noget om mode, indkoeb, oekonomi, samt selvfoelgelig hvordan man driver en online webshop.

Proev at tjeck en masse webshops ud, og find ud af hvad de goer godt og hvorfor du tror de har succes (eller ikke har succes). Laer af det, kend dine konkurrenter og  find hullerne i markedet. Hvis du starter en webshop op, skal du ogsaa huske du skal have nogle penge i ryggen. Du skal jo selv koebe et varelager inden du kan saelge noget.

Det bedste du kan goere, vil vaere at faa et fritidsjob i en toejbutik og find en mentor som kan laere fra sig omkring branchen. Saa kan du sideloebende saette dig ind i hvad det kraever at drive egen virksomhed og at starte en webshop.

Jeg kan anbefale at du laeser foelgende boeger:

The lean start-up

100 dollar start-up

Haaber det kan hjaelpe. Du har nok lang vej endnu, men det er du har interessen, er foerste skridt. Hvis din passion er stor nok, skal du nok faa succes.

God weekend!

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Det er supert at du vil starte en web-shop, men skjorter er nok ikke det letteste at starte med.

For det første, så skal du have flere størrelser i hvert design. Det betyder at du skal have et stort varelager. Hvis du f.eks skal have 25 forskellige design i 5 størrelser og 5 af hver på lager - så skal du altså have 625 skjorter hjem... Det tal kan du så gange med indkøbsprisen, for at se hvor meget du skal investere i lager.

For det andet, når noget skal passe i størrelse, så vil folk uværgeligt komme til at bestille noget som ikke passer - og du får flere returvarer. Det kan blive en del arbejde med at pakke retur-skjorter rigtig ned, så de kan gen-sælges.

Siden du er 18 år, så vil jeg hellere bruge denne webshop til at få noget erfaring fra et lettere produkt. Måske kan du vende det til din fordel at du faktisk tilhører en aldersgruppe, som er attraktiv som kundegrundlag. Du ved jo hvad som er hot or not, mens vi andre gamlinger bare kan gætte på det.

Find et produkt, som du selv synes er interessant og som ikke koster særlig meget i indkøb. Hvis produktet samtidigt er let at opbevare (lille volume og ingen udløbsdato) og let at sende, så har du et godt udgangspunkt for at starte en webshop, som vil give dig masser af erfaring. 

- Søren.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 14
Fra  3BS - 3 Business Solutions Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon!

Hvis du endnu ikke har etableret din webshop, eller ønsker at starte en ny, er vi et godt sted at starte, da vi ikke har noget opstartsgebyr, eller andre tunge omkostninger, kun en fast månedlig ydelse!

 

Vores webshops med tilhørende designs koster fra 229,- om måneden, og vi hjælper dig igang med din webshop!

 

tag et kig på www.3bs.dk

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Krydser fingre for dig Simon. Lad ånden drive værket!
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)