Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords på Bing??! Er det godt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis det kan anbefales, - HVOR skaffer man så en free coupon?  Når nu google deler coupons ud til højre og venstre, så bliver man jo lidt smånærring ved udsigten til at skulle betale fuld pris fra starten Wink kan dog kun finde coupons og vouchers til UK, US, Irland og Indien, og dem accepterer de jo næppe på en dansk konto.

Så vidt jeg kan læse mig til, så fungerer det nogenlunde sideløbende med google adwords, så det burde vel være til at gå til eller? Er der nogen der har erfaringer med dem?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det kan være godt. Konkurrencen er ofte lavere end på Google og dermed kan klikpriser være lavere og konverteringer højere. MEN Bing står i DK for kun ca. 3% af søgninger. Så jeg anbefaler at man skal have en vis volumen før man skal bruge energi og tid på Bing. Bing gør dog en del for at erobre flere procenter, så ikke dumt at være med nu og oparbejde god historik.

Ved ikke om Bing Ads eller Yahoo tilbyder værdikuponer - men har ikke set det og tvivler derfor lidt på at de har!

Links;

http://advertisingcentral.yahoo.com/searchmarketing/da_DK/srch/srch_affnw

http://advertising.microsoft.com/splitter

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Tak for dit svar. Nej det undrer også mig at uanset hvor man kigger henne og søger henne, så er der Bing coupons til Indien, UK og USA, men ingen til DK... ÆV også.

Og vi er naturligvis på Google også pga deres høje dækning, men jeg kan se at jeg alt andet lige får nogle klik fra Bing søgninger i forvejen, og tænkte derfor at der var en ide i at udvide derover mens konkurrencen stadig er overkommelig.

Hilsen

Heidi / Drengeting

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De har lavet en ny funktion, så man kan importere sine AdWords annoncer over i Bing. Det er dog kun i Beta og jeg har endnu ikke fået det til at virke. Jeg tror det skyldes vores store mængde af søgeord, kampagner og annoncegrupper.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)