Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mode.dk - har du et forslag til hvad det kan bruges til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et genialt forslag til hvad mode.dk kan bruges til, så hører jeg gerne fra dig :)

Portalen mode.dk fungerer i øjeblikket ved at der automatisk indhentes indlæg fra forskellige tilmeldte modeblogs.

I er velkomne til at sende mig en privat besked...

www.mode.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hmm... Umiddelbart er det ellers et passende koncept, som domænet kører med nu. Hvis det er fordi du ikke vil drive der, er det sikkert et meget eftertragtet domæne for de rigtige personer - hvis altså du tænker på salg.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan godt se problemet vedr bruger andres blogindlæg siden vil aldrig komme højt på google http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fwww.mode.dk%2F den øverste er 89% kopi altså som google ser det er side ikke noget værd , da siden ikke er unikt indhold .

jeg ville mode bloggen selv på siden vis havde tid , du behøver ikke lave et blog indlæg hverdag for det giver godt

måske sælge domænet , det er jo et godt domæne navn du har, vis slet ikke har bare lidt tid

lige vel hvad du vælger lave en mode forum eksempelvis koster det tid at drive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for tilbagemeldinger. At ligge højt på google var nu ikke et mål i sig selv, da den nuværende model blev sat op. Det er naturligvis ikke unikt indhold, ligesom bloglovin o.l. tjenester, og der bliver eksempelvis heller ikke forsøgt lagt skjul på noget via syndication-source.
Det fungerer sådan set fint. Men det kræver en smule tid jævnligt i vedligehold og giver ikke den store indtægt. Så konklusionen er, at det ikke er en speciel genial løsning :)

Jeg tror ikke jeg vil rode mig ud i at blogge om mode - og det vil konen nok også være meget glad for :) Måske man burde forsøge at alliere sig med nogle få gode modebloggere til at skrive unikke artikler i stedet for. Det vil jeg i hvert fald tygge lidt videre på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)