Hej Har du egen virksomhed og brug for synlighed i landsdækkende medier? Så skal du arbejde professionelt med din PR-indsats. Få her knap 20 sider med effektive PR-råd, der for alvor kan skaffe dig medieomtale (læs mere om e-bogen lige her). HVAD FÅR DU BL.A. UD AF E-BOGEN?- Markant nemmere ved at øge din synlighed i de store erhvervsmedier - Viden om hvorfor du skal bruge tal i din PR - Hvor du finder de helt rigtige tal til at underbygge din vinkel - Hvordan du let foretager din egen undersøgelse i markedet og laver presse på den HVEM ER JEG? Samlet set har jeg rådgivet godt og vel 50 virksomheder i PR inden for bl.a. de liberale erhverv (især advokatbranchen), arkitektur og byggeriet. I dag rådgiver jeg en række ledende virksomheder i ekstern kommunikation, herunder PR, og underviser i effektiv PR. RIGTIG GOD læselyst! Lasse Gammeljord, PR-rådgiver, BullsEye Communications Er det svært for iværksættere og små virksomheder at få omtale i de landsdækkende medier?Afstemning om iværksætteres muligheder for at komme i medierne
|
jeg synes det er let komme i medier , de ringer konstant om vil være med i dit og dat TV program , lige fra dating programmer hvor så lige kan lave lidt reklame for en selv , eller man får nogle billederne i blade og så vil de også interview en
der er et TV program om ens erhverv så ringer de til en , sådan kan man blive , de ringer vel 10-20 gange årligt det synes jeg er okay