Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se det er sku da service som man kan lære af

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se nu her

http://www.trustpilot.dk/review/www.modify.dk?r=2953589&ref=tp

Firmaet modify har fået 300 anmeldelser på Trustpilot og ALLE er meget positive. Handler selv derinde og de er altid utroligt hjælpsomme og kan svare på alt. Bl. a gennem deres livechat. Det er ikke hver dag synes jeg at man støder på firmaer som åbenbart kan finde ud af at yde ekstra god service hver eneste gang.

Og nej jeg har absolut intet med firmaet selv at gøre, jeg handler blot derinde og synes at det er vigtigt man en gang imellem bruger lidt tid på at anbefale gode oplevelser istedet for kun at brokke sig over de dårligeSmile

Og firmaet handler forresten med reservedele og tilbehør til mobiltelefoner hvis det har interesse.

Men hvis nogen kan stikke den og kender til et firma med lignende eller bedre anmeldelser så skriv endelig.

Ved godt at der er meget snak om hvorvidt trustpilot er troværdigt. Personligt mener jeg at når man er oppe på så mange gode anmeldelser så taler det sit eget tydelige sprog.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede tråden handlede om et specifik oplevelse, men det gjorde den så ikke. Der er masser af virksomheder der yder mindst samme service, men du har ret i at rigtig mange kunne lære bare at yde en ok service.

Iøvrigt kan de se toppen af kategorierne her, at flere har 9,9 i score, også med rigtig mange anmeldelser: http://www.trustpilot.dk/categories

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Dejligt at se at vi bliver rost herinde også af dig. Så godt din anmeldelse tidligere i dag.

Oftest så fokusere man på de negative ting, og det er også nemmere at få negative anmeldelser end de positive. Folk vi oftest heller brokke sig end at rose på anmeldelser. Så rart at se en god anmeldelse fra dig her inde på Amino.

Vi er naturligvis rigtig glade for at vores kunder roser os på trustpilot, og det er rigtigt dejligt at det gør at vi ligger nummer 1 i gruppen mobiltilbehør.

Hos Modify.dk har vi besluttet at den bedste reklame for vores firma er tilfredse kunder. Så derfor gør vi alt hvad vi kan for at kunderne skal være tilfredse med deres handler hos os, så de kommer igen og anbefaler os til deres omgangskreds.

Det betyder naturligvis at man engang i mellem må ofre lidt penge på en ombytning af en varer, selvom det ikke er helt korrekt osv. Men pengene er oftest givet rigtigt godt ud.

Så vi kan kun anbefale at man tager kundeservice meget seriøst og hjælper kunderne så godt som overhoved muligt. Det virker for os, og har gjort det i flere år efterhånden Smile

Det ved jeg også at der er flere andre der gør, hvilket man også kan se på trustpilot. Godt at der er en del virksomheder der gør det godt, så webbutikkernes kan opret holde et godt ry, trods et par dårlige eksemplar engang i mellem.

Endnu engang tak for din anmeldelse. Vi ser frem til at handle med dig igen og flere andre aminoer.

God aften.

Med venlig hilsen

Jim Jensen

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vi er ved god support, vil jeg gerne fremhæve Meebox - godt nok er de ikke en webshop, men stadig.

De er der altid, kan løse ens problemer, og de er super venlige. Jeg har flere gange fået hjælp på de mærkeligste tidspunkter. Fx kl. 01 om natten mellem fredag og lørdag.

Det er så fedt, når firmaer rent faktisk prioriterer kundeservice meget højt og mener det - det gør virkelig en forskel.

Og der er flere af dem - og som du selv siger, fortjener de at blive fremhævet.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Nu er det ikke for at være irriterende.. men Meebox er vel teknisk set en webshop - de har da en shop på nettet Wink

Udover det vil jeg bestemt anbefale Meebox også. Super kompetente folk man bliver mødt af!

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)