Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Højtaler enhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg er snedker og har lavet en masse højtaler men mangler højtaler enheder. Hvor finder jeg sådan noget, nogen som ved det ? Højtalerne skal i det lange løb masse produceres, med Van osv.
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt i tvivl om hvad det er præcis du søger - Du laver selv dine højtalere som skal masseproduseres og samtidig søger du højtalerer?

Men hvis jeg har forstået det rigtigt, så bilhøjtalerer osv. findes blandt andet hos carsound.dk, Bergs.dk, ICE-shop.dk, Autobixen.dk samt knot.dk

Alt information etc. omhandlende bilstero findes på altombilstero.dk  

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Som jeg forstår dig vil du til at producere højttalere, og har lavet kasserne.?

Men har du lavet kabineterne?, for man plejer jo og starte med og købe enhederne der til, da kabineterne skal bygges efter enhederne.

Der er mange ting der spiller ind for at få det til at spille sammen og få ordentlig lyd ud af det.

Har selv tænkt på og starte en mindre produktion af højttalere bygget i Beton (concrete speakers) nå det var en mindre detalje. :)

Men som der er en anden der skriver søg på hifi4all.dk, der har de et selvbygger forum med masser af det info du søger.

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Er lidt i tvivl om hvad det er præcis du søger - Du laver selv dine højtalere som skal masseproduseres og samtidig søger du højtalerer?

Men hvis jeg har forstået det rigtigt, så bilhøjtalerer osv. findes blandt andet hos carsound.dk, Bergs.dk, ICE-shop.dk, Autobixen.dk samt knot.dk

Alt information etc. omhandlende bilstero findes på altombilstero.dk  

Man skal helst ikke begynde og benytte bilenheder til stuehøjttalere hvis det er det du mener.

Der skal jo helst komme ordentlig lyd ud af kasserne hvis de skal i produktion. Big Smile

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg godt klar over - Men forstår virkelig ikke hans indlæg, I det lange løb skal den masse produceres med Van? Enten er Van et mærke, ellers er det som jeg har forstået det, en van som i køretøjet - Derfor jeg vælger at linke til bilsterio :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg ville søge efter Beyma på nettet og se hvilke forhandlere du kan finde. De har i flere årtier lavet enheder til hifi byg selv højtalere, så de har et ret bredt og varieret program. Men som nogle påpeger skal du udforme kabinettet efter enhederne. Det er muligt at finde software som kan hjælpe dig med at udregne volumen for det optimale kabinet basseret på hvilke enheder du bruger. Og har selv lige bygget et par højtalere om, og det er sindsygt så meget lyden blev anderledes, så hvis det er noget du vil sælge kræver det at kabinetterne spiller optimalt sammen med enhederne.

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 

Jeg har kontakt til en masse grossister i Danmark og Tyskland, da jeg har et lyd- og lys udlejningsfirma, så jeg kan sikkert finde en masse højttallerenheder til dig.

 

Bare sig til hvad du har brug for, så kan jeg finde nogle gode priser.

 

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld det forvirrende skriveri.
Det jeg søger er højtaler enheder,
Enheder til nogen cabinetter som jeg har lavet, har ikke samlet dem endnu, men har lavet dem, og har ikke skåret hullet ud til dem endnu. Og det er inde højtaler, så det skal ikke være bil højtalere. Har været inde på den hifi hjemmeside men syntes ikke at jeg kunne finde noget. Det jeg søger er mere en som eget producere de enheder. Det skal både være bass, mellem tone og diskant. Og de skal have et blank look evt. Gule/guld eller sølv/grå
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)