Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betalingen i webshoppen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Jeg driver en webshop som for 3 år siden begyndte lidt som en hobby i min mors kælder, men nu er det blevet lidt mere seriøst.. 

Jeg har brugt amino før og nu prøver vi igen.. 

Mit spørgsmål er 

Når folk kommer ind i min indkøbskurv mister jeg 44% af alle dem som kommer ind, jeg ved der nok er mange som ligger en ting i for at se fragt prisen og måske vender næsen om, men 44% syntes jeg lyder af mange folk? 

igen når de skal ind taske deres kontakt oplysninger så falder der nogle & fra, ved godkendelsen er det ret få personer som falder fra, men når man så kommer til betalingen så er den igen for høj efter min mening.. 

Kunne man lokke en amino som måske sider og keder sig til at smide en ting i kurven i min shop, og se hvad i fanger som kunne være bedre..

De første 5 som sender mig en PB smider jeg en pose balloner afsted til.. 

God weekend herfra.. 

Du kan besøge All4Party.dk her 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Du skriver:

Thomas Lund :
De første 5 som sender mig en PB smider jeg en pose balloner afsted til.. 
 

MEN:
"Brugeren du vil sende en Privat Besked til, har slået den funktion fra. Så det kan du desværre ikke."



Så jeg tror altså ikke du får så meget feeback på PB ihvertfald :-)

Men derudover vil jeg gerne prøve siden af!



Mvh
Rasmus 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.. 


Så skulle den virke.. 

Venlig hilsen 

Thomas lund

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet en 1-page-checkout? Altså hvor hele betalingen osv sker på én side?

Det er værd at prøve.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Har du prøvet en 1-page-checkout? Altså hvor hele betalingen osv sker på én side?

Det er værd at prøve.

Det er ikke prøvet før, men det var da helt sikkert en mulighed som man kunne lege med, eller ihvertfald skære ned på siderne. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg køber servietter for 35 kroner, så skal jeg betale 25 kroner i fragt? :-)

Jo flere trin = mere rationalisering.

Jeg tror, at du har luret dine hurdles;
1) Checkout skal simplificeres - overvej en one-page checkout (søg lidt på emnet, der er tal materiale på, hvor meget det har forbedret nogle webshops)

2) Få lavet fragtomkostninger, der afspejler de reelle omkostninger. Evt. sæt prisen en smule op på produktet, så du kan tilbyde fri fragt. Du må gerne sende mine servietter i bobblekuvert. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Hvis jeg køber servietter for 35 kroner, så skal jeg betale 25 kroner i fragt? :-)

Jo flere trin = mere rationalisering.

Jeg tror, at du har luret dine hurdles;
1) Checkout skal simplificeres - overvej en one-page checkout (søg lidt på emnet, der er tal materiale på, hvor meget det har forbedret nogle webshops)

2) Få lavet fragtomkostninger, der afspejler de reelle omkostninger. Evt. sæt prisen en smule op på produktet, så du kan tilbyde fri fragt. Du må gerne sende mine servietter i bobblekuvert. 

Mine fragt priser starter ved 8 kr og får derfra.. jeg har mange kunder som køber 10 - 20 - 30 balloner som blot skal pynte til børnefødselsdagen, derfor ville min stk. pris på balloner jo være høje hvis man skulle tilbyde fri fragt, derfor har jeg lavet det sådan de betaler fragt efter vægt, og gratis fragt ved køb over 300,00 

Checkout - det er noget som der kan arbejdes med kan jeg se.. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas - nu prøvede jeg at lægge en enkelt ballon til 15 kr i kurven.. Men ser ud som om der ikke kom fragt på overhovedet ?

Du kan måske også vælge at vise kurven incl. fragtudgiften ( som jeg gør her i venstre hjørne)

http://www.sliknet.dk/shop/bolcher-10c1.html

mvh

jesper

 

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg gennemgår din check-out fase, så er der umiddelbart ikke noget galt med den rent tekstmæssigt, men grafisk virker den ret kedelig - det er lidt gråt i gråt. Men resten af designet fremgår jo på samme måde.

Mit umiddelbare bud er dit vareudvalg, der simpelthen er for småt - jeg gætter på, de fleste der forsvinder fra dit site, foretager en bestilling på meget få varer? Det er kun et gæt, men dit udvalg er altså ret begrænset.

En helt anden ting er dine stavefejl:
I menuen har du en knap med "Tips & Tricks" - den henviser til en side med overskriften: Velkommen til siden med Trips & Tricks!

På samme side:
En pose med 100 ens farvet balloner koster kun 49 kr
Klassisk fejl: Balloner er i flertal "farvet" er i ental. Det hedder ENSFARVEDE.

Samme gør sig gældende på din side med bryllup:
Balloner er altid et hit, vi har et stort udvalg i både billig balloner
Det hedder BILLIGE balloner.

Og i samme tekst: gummi fra gunni træet
Gunni træet?

Og sådan er det altså på hele din side, en masse fejl der for kunderne virker som dovenskab - og hvis man afspejler man ikke gider skrive rigtige tekster eller fylder dem med stavefejl, så ryger troværdigheden ret hurtigt.

Jeg har efterhånden lavet en del DD-shops, og oplever ikke samme problemer i check-out fasen som du gør, selv om det fungerer på fuldstændig samme måde, derfor vil jeg antage det er et andet sted den er gal.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hvis jeg gennemgår din check-out fase, så er der umiddelbart ikke noget galt med den rent tekstmæssigt, men grafisk virker den ret kedelig - det er lidt gråt i gråt. Men resten af designet fremgår jo på samme måde.

Mit umiddelbare bud er dit vareudvalg, der simpelthen er for småt - jeg gætter på, de fleste der forsvinder fra dit site, foretager en bestilling på meget få varer? Det er kun et gæt, men dit udvalg er altså ret begrænset.

En helt anden ting er dine stavefejl:
I menuen har du en knap med "Tips & Tricks" - den henviser til en side med overskriften: Velkommen til siden med Trips & Tricks!

På samme side:
En pose med 100 ens farvet balloner koster kun 49 kr
Klassisk fejl: Balloner er i flertal "farvet" er i ental. Det hedder ENSFARVEDE.

Samme gør sig gældende på din side med bryllup:
Balloner er altid et hit, vi har et stort udvalg i både billig balloner
Det hedder BILLIGE balloner.

Og i samme tekst: gummi fra gunni træet
Gunni træet?

Og sådan er det altså på hele din side, en masse fejl der for kunderne virker som dovenskab - og hvis man afspejler man ikke gider skrive rigtige tekster eller fylder dem med stavefejl, så ryger troværdigheden ret hurtigt.

Jeg har efterhånden lavet en del DD-shops, og oplever ikke samme problemer i check-out fasen som du gør, selv om det fungerer på fuldstændig samme måde, derfor vil jeg antage det er et andet sted den er gal.

Hej Thomas 

Jeg takker meget for dit svar, og det som du er kommet med har jeg rettet..

Det er bestemt ikke dovenskab, jeg har nogengange svært ved at se hvordan et ord staves, og jeg har gjordt mit bedste, jeg er på udgik efter en som kan kigge det hele igennem og rette fejl, så jeg er opmærksom på det er et problem, men der er ved at blive gjordt noget ved det.. 

Ang. det med folk ikke køber så meget har du ret i, de handler tit det samme, de køber ikke en komplet fest.. Jeg har kigget lidt på nogle ting som kunne være sjove at tage på shoppen og til januar tager jeg på messe i tyskland for at finde nogle fede nye ting som jeg skal have online.. for som du selv siger er der ikke mange forskellige ting.. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)