Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide eller en fuser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faldet over hjemmesiden her http://www.billig-iphone.eu/. Det virker rent faktisk som en hjemmeside, der sammenligner priser på iPhones fra forskellige webshopsInternettet - og det gør den da også - men er det måske noget, der bliver brugt som et slags redskab til Sem oven i hatten? Jeg kunne ikke rigtig finde kategorien til mit spørgsmål, men hvis det giver mening vil jeg oprette en lignende side til min blækpatron afiliate side.

Lad mig høre hvad I tænker :)

Pft. John

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Den pågældende hjemmeside kører et meget klassisk affiliate setup hvor de bygger indhold og en reel service (i dette tilfælde prissammenligningen) op omkring et bestemt produkt - som i dette tilfælde er Iphonen.

Nu kender jeg ikke så meget til blækpatroner, men jeg vil helt klart antage, at der sikkert også er en del webshops derude, som tilbyder affiliate aftaler for salg/leads af deres blækpatroner. Personligt har jeg kun få gange skulle gå på jagt efter blækpatroner og har rent faktisk ikke haft nogen indsigt i hvor meget sådan noget koster, så en fin prissammenlignings oversigt for bestemte populære mærker af blækpatroner vil ihvertfald findes nyttig for mig :)

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. Sam!, Det var også det jeg tænkte ift. hjemmesiden. Tak for dit syn på sag. Det kan hjælpe mig fremedrettet. Jeg vil arbejde videre med ideen her :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)