Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgivernes Elevrefusion (AER) - erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, er der nogen af jer der har erfaring med Arbejdsgivernes Elevrefusion (AER) og hvad der evt kræves for at blive godkendt virksomhed?

Jeg er med på jeg kan ringe til skolerne og sikkert få et nogenlunde brugbart svar (nogenlunde, grundet min erfaring med disse kontordamer. Medmindre man ringer fra TDC, eller anden kæmpe virksomhed tager de ikke en seriøst) - men jeg søger jeres erfaringer i stedet. 

http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/atp/atp.dk/erhverv/sik/aer/spoergsmaal-og-svar/spoergsmaal_og_svar.htm#Jeg%20har%20faet%20fuld%20praemie%20udbetalt%20for%20en%20tidligere%20uddannelsesaftale


Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv lige ansat vores 3. elev med stötte fra AER.
Ved os tror jeg dog det var en smule anderledes, da vi har kontor i Munchen og derfor ryger ind under PIU-ordningen (Praktik i Udlandet), som egentlig klarede den smule papirarbejde, der var.

Det eneste vi selv gjorde var at udfylde en kort beskrivelse af virksomheden, og de opgaver eleven ville komme til at beskäftige sig med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Vil du have noget imod at sende mig en mail på mm@mooreinvest.dk evt med de dokumenter du brugte hvis det ikke indeholder personfølsomme oplysninger naturligvis.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Fra  nem-HR Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel.

Når det lykkes at få én eller flere elever, opnår du samtidig ret til refusion i forbindelse med skoleophold samt del i bonusordningen for arbejdsgivere med elever.

Det er en betragtelig sum i hhv. refusion og bonus du kan ansøge om.

Du har mulighed for at få hjælp til at søge denne refusion. Det kan du få hos nem-HR.

Vi tilbyder en service, hvor du ikke skal varetage administrationen selv, men blot kan koncentrere dig om dét du er god til og lade andre udføre de kedelige og besværlige opgaver.

Udover at kunne søge din elevrefusion hos AER, kan vi også assistere med at søge sygedagpenge- og barselsdagpengerefusion samt VEU-godtgørelse.

Du kan læse mere på vores hjemmeside www.nem-hr.dk, hvor du også kan kontakte os, hvis du får brug for vores assistance.

Mvh
Thomas
nem-HR

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at sende mig en mail, så kan vi lige tage en snak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)