Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg udgive min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg hedder Benjamin, og er 13 år. Jeg har en del erfaring med digital kunst, særligt vektor, så jeg besluttede mig for at lave en hjemmeside (på engelsk) med guides til vektor kunst.

Indtil videre, er jeg næsten færdig med den første guide, der bare forklarer hvordan man tegner firkanter, ændrer deres form og farver dem. Guiden har masser af fokus på billeder med lidt, letlæseligt tekst (jeg holder afsnittene på en 2-3 linjer).

Med den kvalitet hjemmesiden har nu, er jeg temmelig sikker på at den kan få tusinder af besøgende om måneden.

Jeg har ikke udgivet den endnu, da jeg var lidt i tvivl om hvornår er det bedste tidspunkt. Skal jeg udgive hjemmesiden så snart guide 1 er færdig, eller skal jeg vente til jeg har flere guides?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udgiv bare løs  -  det er ikke sådan, at folk bare strømmer til din side, når du udgiver dit første indlæg :-)  Tingene tager som hovedregel tid (se bort fra viral markedsføring, som ikke er relevant her)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe der ikke er tale om en service folk som udgangspunkt skal betale penge for ville jeg bare smide den online med det samme. Så kan du også få noget løbende feedback Smile

Hvis der var tale om et decideret produkt / brand der skulle lanceres ville hjemmeside som udgangspunkt være "færdig" før den kom online. Jeg sætter færdig i anførselstegn da en god hjemmeside i realiteten aldrig bliver færdig.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin,



Lyt til switch, og udgiv bare siden allerede nu :)

Men 1000 besøgende om dagen? :D Det er måske lige ambitiøst nok? Der går nok minimum et år, og højst sandsynligt mere, før du rammer 1000 besøgende... :) Men hey, udgiv siden idag, og arbejd på den - hårdt...! :) så skal det nok komme en dag...?


Flot at du er en lille knægt på 13, som arbejder på sådanne projekter...! :) respekt, og al mulig held og lykke med det :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev nu 1000 besøgende om MÅNEDEN (dvs. 33 besøgende om dagen).

Men tak for kommentaren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

sæt den bare online nu og nyd godt af siden hurtigere bliver indekseret i google ,  der går tid da links skal findes først og som 13 årring regner jeg ikke med du skyder af sted med presse meddelers med mere så kast siden ud nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)