Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og Produktion af Tøj til Aktivt Brug

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

(tillader mig a reposte mit indlæg da lå forkert tidligere)

Min erhvervspartner og mig har efterhånden gået et stykke tid med tankerne om at etablere vores eget tøjmærke til Outdoor/Sportsbrug.  

Produktidéerne til første kollektion har vi, vi har designet et godt logo og fået det rigtige domæne, vi har et godt netværk og gode kanaler til at afsætte

produkterne (så frem kvaliteten og designet er i orden) og vi kan skaffe finansielle ressourcer til opstart. Alt i alt gode forudsætningen for at komme videre.

Det vi mangler er en god ressource der kan hjælpe os med at udfolde vores produktidéer (til en start t-shirts, shorts, bukser og huer eksempelvis) til konkrete

designs og efterfølgende pege på gode steder at få produceret vores første mindre kollektion til en rimelig pris. Det er enormt vigtigt for os at vores produkter i

høj grad er lavet i den bedste kvalitet, bedste materialer og gerne bæredygtige og økologiske materialer og produktionsvilkår da dette er i tråd med den

forventede efterspørgsel.

I første omgang er det dog vigtigst for os at få en god ressource indover der kan hjælpe os med at udfolde vores produktidéer til konkrete designs og prototyper

indenfor en rimelig prisramme. Vi har i denne sammenhæng overvejet at gå til designskolerne og få dem engageret (f.eks. Kunstakademiets designskole), men

det er ikke noget vi har lagt os 100 % fast på. Vi har dog meget lidt idé om hvor vi kunne få produceret tøjet efterfølgende.

Hvis nogle af jer Aminoer har gode idéer eller ligger inde med den helt rigtige kontakt for os i denne del af vores proces modtager vi den meget gerne.

Mvh

Kasper og Christian

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og Christian. 

Det er en noget anderledes indgangsvinkel til tøj produktion i og med I har det meste på plads, lige med undtagelse af designet (altså det I ønsker at sælge:)

Synes det lyder som en god ide at "ydnytte" designskolen og når I også har design på plads er i velkommen til at kontakte mig. Jeg producere på Madagaskar, god kvalitet og håndarbejde til billige penge. Også økologisk! 

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@intnet.mu når I er klar, eller har yderligere spørgsmål. 

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Agoy Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg har lige sendt dig en mail!

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

jeg har par forslag til dig om production i kina som jeg bruge self

og producere høj kvalitet til prisen (jeg har brugt mange penge til at få god resultat)

i må gerne ring eller skrive 

gal@gpoint.dk

51880730

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan hjælpe med mønstre, måleskemaer og arbejdstegninger, alt det tekniske som produktionen har brug for, for at kunne forstå jeres ideer og for at i kan få god kvalitet.

mvh www.pajpattern.dk

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bricpro.com kan I enkelt finde frem til den fabrik I søger. Vi kan sammensætte jer med flere forskellige producenter i Kina, hvoraf især to af vores kontakter passer lige ind i jeres koncept. I kan eventuelt sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så kan vi snakke nærmere. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)