Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til livstilsbutikken lisa-b.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vender snart tilbage her på amino med en hjemmeside der har fået nogle småjusteringer, så jeg glæder mig til at høre flere kommentarer senere.

 

Så alle jer der elsker indretning, brugskunst og interiør (eller hvis I kender nogle der ikke kan undvære det) må endelig gerne komme på banen. Alle andre er selvfølgelig også velkomne

 

lisa b

- online livstilsforretning for den kræsne og kvalitetsbevidste

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lisa, jeg synes din netbutik er flot og stilren. Jeg er personligt mere til kulør, men dit afdæmpede farvevalg virker gennemgående. Er din butik fra DanDomain? 

 

Jeg har kun et par småting...når man kommer ind på mellemsiderne ved under-produktgrupperne, hvor du har beskrevet f.eks forskellige mærker kunne det være godt om man kunne klikke direkte der for at gå videre til de enkelte kategorier i stedet for at skulle ud i produktmenuen igen. Det gør det bare en lille bitte smule lettere når man leder...

 

Og din indkøbskurv er lidt mørk, det kan være svært at se hvad der står i de to mørke linier.

 

Det er en god idé med kunderne siger...den kunne jeg godt finde på at låne når kunderne ellers begnder at sige noget til mig om mig!

 

Hilsen Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette og Ko

 

Tak for din tilbagemelding. Det er rart at få nogle input til hvordan man løbende kan forbedre sit site. Ikke fordi alt kan lade sig gøre når man køber sig til standard webshops, men meget kan alligevel lade sig gøre.

Ja, min shop er fra dandomain, hvilket jeg er ret tilfreds med. Jeg synes de yder en god, hurtig og proffesionel service når man har brug for det. Jeg havde et firma på til at hjælpe mig med at lave logo og selve designet på min hjemmeside, hvilket jeg synes har været godt givet ud til at starte med.

 

lisa b

- online livstilsforretning for den kræsne og kvalitetsbevidste

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)