Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit førstehåndsindtryk (med lyd og det hele..)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik: Brian savnede indhold, henviste blot til at der netop ikke var noget indhold.. endnu... derfor bad jeg ham læse mit oprindelig indlæg igen (det er noget, Brian og jeg har kørende... vi er tit i ordveksling her på Amino..hehe!)


 

ordveksling, jeps! det er jo et debatforum, ik?

 

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

 

Mit første indtryk var: BVADR nogle farver. Men nu blev jeg der fordi det er dig og ved nærmere eftersyn så var min tanke: Der er meget Lasse i denne her side - den er ikke bare en massedesignet side, men en side der bære præg af et menneske der ønsker at vise hvem han er og som gerne vil være anderledes.

Musikken er jeg vild med, men den bliver ensformig i længden og jeg var glad da nummeret stoppede, men også lidt ophøjet. (Jeg er også vild med ham der, der spiller på det der instrument der vidst er indisk...en citar?) Så kom nummer 2 og så blev det for meget lirum larum.

Jeg gik ind under Meet Lasse og kunne så ikke komme tilbage igen - umiddelbart var der ingen muligheder for at klikke mig tilbage...

Blog funktionen passer slet ikke ind og det må du kunne lave selv på siden, så det passer ind.

Da jeg startede radioen gik musikken i gang, oveni sidens oprindelige musik - æv...

Din linkbar forneden er fed, men den passer heller ikke ind i designet...

 

Glæder mig til at se mere.

 

Mette

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Mette, tak for kritikken og dine input - bemærker så samtidig din iagtagelse omkring min person: At jeg netop ikke har en side som følger "reglerne".
Til både dig - og alle jer andre: Supertak for feedback, vil tage det hele til mig - og få ændret, rettet til - eller lavet noget endnu mere "uden for lov og ret".

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Den musik er lige lovlig live. Problemet er også, at hvis man ønsker folk skal læse indholdet på siden, så er det bedst der er ro i studiet ;-)

Flash er "yt" som "helsideskonstuktør", næsten.

  

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke helt se hvad du vil med den side.
Den ligner de her sider man altid bliver omdirrigeret til hvis man staver et eller andet forkert a adresselinien.

Det ville være bedre med en knap så man kunne slå den lyd fra!
Lige en ting til sidst:
.org domæner er ikke ligefrem det første folk leder efter, og man kan også risikere at .org sider på dansk ikke findes af søgemaskiner.


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)