Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til udskrift af kassebonner ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver (udover webshop) også en lille frisør-bix. I den forbindelse har jeg længe benyttet mig af en simpel excel-opsætning til udskrift af "kassebon" til kunden. Denne løsning er dog en smule omstændig, derfor vil jeg høre om nogen af jer kender til et lille program hvorfra man kan lave kassebonner ?

Jeg har brug for der står feks. "Klip bla bla bla" "Kr.XXX,XX" og "moms udgør", samt et par linier til logo, adresse, cvr. osv. De skal kunne udskrives i str. A6 - Alternativt kan jeg godt investere i en bonprinter, hvis den ellers fungere til Mac - Men hvordan så med software ?

Jeg har ingen interesse i "håndværker/ konsulent-faktura-programmer" hvor der kommer en A4 regning ud af printeren ;-)

På forhånd tak.

Mvh
Daniel / shopKONRAD.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En det ikke bedre med et lille kasseapparat, så du ikke får problemer hvis skat skulle kigge forbi.

Skat stiller krav til et system med fortløbende nummerserie på bonner. Du nuværende system er granske enkelt for nemt at lave krølbonner med.

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De har før "godkendt" håndskrevet kvitteringer, der ikke var nummeret eller lignende. De har jo mit bookingsystem at sammenholde med, så tror det stort set er umuligt at "snyde" eller ændre i noget, uden det vil kunne ses.

Men det program / software jeg efterspørger burde sikkert også være godkendt fra skats side. Så den sikkert gemmer kvitteringer, kasseopgørelser osv. i en eller anden form for log-filer.

Håber nogen kan hjælpe ?

Mvh

Daniel / shopKONRAD.dk

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej shopKONRAD.dk

Time-Book.dk kan leverer et POS kassesystem, hvor du kan printe din Bon ( Med dit logo, Navn, Tlf. nummer osv. ) på en bonprinter eller en almindelig printer.

Vores kassesystem er bygget samme med et regnskabsprogram, sådan at alt du trykker ind i kassen, automatisk bliver bogført i regnskabsprogrammet.

Dette kan gøre sådan du spare meget timers arbejde med bogføring eller spare mange penge på en revisor.

Venlig hilsen

Team Time Book

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)