Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: søgeord med eller uden bindestreg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har lige været inde på adwords for at tjekke op på nogle søgeord.

Jeg kan se at hvergang jeg tjekker et ord både med og uden bindestreg giver det præcis det samme antal søgninger, f.eks:

e-cigaret / e cigaret <-- de 2 ord har præcis det samme antal søgninger om måneden. Er det mig der gør noget forkert, eller er det virkelig fuldstændig ligegyldigt hvilken af de 2 ord jeg prøver at optimere på min hjemmeside?

Hvis google søger på det som det samme ord, er der så nogen fordel ved at vælge det ene frem for det andet på min hjemmeside?

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google læser en bindestreg som et mellemrum :-)

- Alexander Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er rigtigt, hvorfor kommer der så ikke lige mange søge resultater frem når jeg søger på "e væske" som når jeg søger på "e-væske" ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk at sætte søgningen til at være eksakt

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp mig med en hel del andre ting Mickel, men det gav mig ikke svar på hvorfor der kommer flere frem på google når jeg søger på "e væsker" end når jeg søger på "e-væsker", eller er det bare mig der er lidt langsom ? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Pedersen:
Det hjalp mig med en hel del andre ting Mickel, men det gav mig ikke svar på hvorfor der kommer flere frem på google når jeg søger på "e væsker" end når jeg søger på "e-væsker", eller er det bare mig der er lidt langsom ? :)

Når du søger i Google, ser Google en forskel, men det gør deres keyword tool ikke :/

- Alexander Larsen  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)