Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EVENT: Journaliststuderende skriver gratis artikler den 20. november

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen Aminoer.

Vi, i Azur Media, vil gerne sætte lidt fokus på vores tekstbureau herinde, og det vil vi gøre med et tilbud, som jeg håber, I vil sætte pris på.

For tirsdag d. 20. november vil blive dagen, hvor hele staben bag Azur Media sætter sig ned, for yde jer iværksættere en service – gratis.

Der vil være mulighed for at vælge mellem to produkter:

1. Én artikel/webtekst/blogindlæg af 300-500 ord.
Alle tekstforfattere er journaliststuderende, og kun de bedste er del af Azur Media. Vil du derfor have tekst fra fremtidens pressefolk, så er dette valget.

2. Korrekturlæsning af 2 a4 sider.
Dette er muligheden for at få korrektureksperter fra journalistuddannelserne til at gennemgå dit pressemateriale eller website. Har du nogensinde tænkt, om du viser grammatiske svagheder på dit site – nu er muligheden her.

Eneste vi forlanger af jer, er at I tilsender al materialet eller info vedr. det ønskede fokus for opgaven. Når I modtager artiklen, vil i samtidig blive bedt om, at give en feedback på produktet – en reference.

Tilbuddet vil kun være åbent hele dagen på tirsdag, men I kan allerede nu vedlægge en kommentar eller sende en mail til kontakt@azurmedia.dk, og I modtage en påmindelse via mail på tirsdag.

Ha’ en rigtig god dag! 

Dbh,
Azur Media

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, til alle der har henvendt sig.

Såfremt der er andre, der gerne vil på mailinglisten, bedes I huske at fremsende al materiale, som I ønsker brugt i artiklen, samt eventuelle søgeord.

Ha' en dejlig aften!

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Fremragende tilbud! Det vil jeg meget gerne gøre brug af.

Skal jeg forstå det sådan at jeg sender teksten til rettelse nu - eller blot sender en mail - hvorefter jeg sender teksten på tirsdag?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Mikkel.

Du må gerne sende teksten, der ønskes rettet, i dag. Jeg gemmer den til tirsdag, og så skal du nok få den tilbage i topform.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)