Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har Soduko vist opnået rigtig stor opbakning herhjemme, så tidspunktet må da betragtes som velvalgt!

Har du overvejet Sparekassen Farsø ? De udlover 100.000 til gode idéer. Du nævner ikke kapitalbehovet, så jeg vil blot nævne den for dig.
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Hjælp til SLA rapportering ?
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rene, det vidste jeg ikke, tjekker det med det samme.

MVH
Nicholas
Nicholas Jensen
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Tak for responsen. jeg har ændret min strategi og leder derfor ikke længere efter investorer. Jeg leder der i mod efter trykkere, men mere om det på den tråd der handler om kontakt og ressourcer.
 
God vind
Nicholas
Nicholas Jensen
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, for søren, det må du da ikke  Nu efterlader du os allesammen her totalt nysgerrige efter hvad der skete mellem dine indlæg den 9. og 11. januar. Har du pludseligt fundet en investor, har du vundet i Lotto eller arvet, eller klarer du dig helt uden ekstra penge og i givet fald hvordan?

Vi vil vide det...!

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 05:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan
Har ikke været en en tur i lottoland og har heller ikke "landet" en investor, men har fået revurderet mit firma godt og grundigt efter en masse gode råd her fra amino. Jeg har nedjusteret mine forventninger og især mit kapitalbehov (til firmaet). Så i bund og grund satser jeg bare lidt mindre men så forhåbentligt mere sikkert.
Har tænkt mmg overvejende kun at lave undervisningsmaterialer og edutainmentspil, med lidt T-shirt salg ved siden af.
MVH
Nicholas
Nicholas Jensen
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)